Masaryk University

Publication Records

česky | in English

Filter publications

    2018

  1. SUDICKÝ, Petr. Migrating Art Historians : A full-body learning experience [presentation]. In MoodleMoot.cz 2018 a konference eLearning 2018. 2018.
  2. SUDICKÝ, Petr. Migrating Art Historians: A full-body learning experience. In MoodleMoot.cz 2018 a konference eLearning 2018. 2018. ISBN 978-80-263-1505-6.
  3. 2017

  4. SUDICKÝ, Petr. Stěhovaví historici umění: Experimentální vzdělávací projekt s podporou e-learningu (Migrating Art Historians: A technology-enhanced experimental educational project). In E-learning forum 2017 (Změňme rytmus našeho vzdělávání). 2017. ISBN 978-80-86433-65-3.
  5. SUDICKÝ, Petr. Stěhovaví historici umění: Experimentální vzdělávací projekt s podporou e-learningu [presentation] (Migrating Art Historians: A technology-enhanced experimental educational project). In E-learning forum 2017 (Změňme rytmus našeho vzdělávání). 2017.
  6. 2016

  7. SUDICKÝ, Petr and Veronika NĚNIČKOVÁ. Diskuzní workshop: Video ve výuce [workshop] (Discussion workshop: Video in education). In Týden učitelství na FF MU 2016. 2016.
  8. ZOUNEK, Jiří, Libor JUHAŇÁK, Hana STAUDKOVÁ and Jiří POLÁČEK. E-learning. Učení (se) s digitálními technologiemi (E-learning. Learning with digital technologies). Vydání první. Praha: Wolters Kluwer, 2016. 280 pp. ISBN 978-80-7552-217-7.
  9. SUDICKÝ, Petr. Moodle a jeho mladší sourozenci: Integrované VLE na FF MU (Moodle and its younger siblings: An integrated VLE at the Faculty of Arts, Masaryk University). In Moodlemoot.cz 2016. 2016. ISBN 978-80-263-1104-1.
  10. SUDICKÝ, Petr. Moodle a jeho mladší sourozenci: Integrované VLE na FF MU [presentation] (Moodle and its younger siblings: An integrated VLE at the Faculty of Arts, Masaryk University). In Moodlemoot.cz 2016. 2016.
  11. SUDICKÝ, Petr and Linda NEPIVODOVÁ. Online testování v ELFu: Metodika a praktické postupy [workshop] (Online testing in ELF: Methodological approaches and practical solutions). In ELFday0216: E-learningové setkání na Gorkého 7 (Jak lépe poznat své studenty). 2016.
  12. 2015

  13. KREJČOVÁ, Elena. Blended learning - "zlatnata sreda" pri izpolzvaneto na inovacionni tehnologii v universitetskoto obučenie na bulgarski ezik v čuždestrannite universiteti (Blended learning, the most propriate opption it teaching Bulgarian in foreign universities). In István, Lukács; Mihaylov, Kamen. Naučni perspektivi na suvremennata bulgaristika. 1. vyd. Maďarsko: Budapest Főváros XI. kerület Újbuda Bolgár Önkormányzata, 2015. p. 167-174, 8 pp. ISBN 978-963-12-2873-1.
  14. SUDICKÝ, Petr. Kancelář e-learningu FF MU [presentation] (E-learning Office, Faculty of Arts, Masaryk University). In ingLearning 2015: Příklady dobré praxe a nové inspirace. 2015.
  15. CVETANOVA CVETKOVA, Zornica. Multimedijnoto obučenie po bălgarski ezik za čuždenci v Masarikovija unviersitet v Bărno (Multimedia course Bulgarian for foreigners at Masaryk University in Brno). In Bojkova, Fani; Petkova, Elena; Totkov, Georgi. Ezik i literatura v e-obučenieto. Plovdiv: Rakursi, 2015. p. 140-156, 17 pp. ISBN 978-954-8852-47-0.
  16. SUDICKÝ, Petr. Od interaktivních materiálů k interaktivním učebnám [presentation] (From interactive learning materials towards interactive classrooms). In AEDUCA 2015: 11. ročník konference o vzdělávání dospělých. 2015.
  17. KREJČOVÁ, Elena and Zornica CVETANOVA CVETKOVA. Prepodavaneto na bălgarski ezik v čužbina - iziskvanija i potrebnosti v novoto hiljadoletie (Teaching Bulgarian abroad: needs and requirements of the new millennium). Bălgarska reč. Spisanie za ezikoznanie i ezikova kultura, Sofija: Universitetsko izdatelstvo Sv. Kliment Ohridski, 2015, vol. 21, No 4, p. 33-37. ISSN 1310-733X.
  18. KREJČOVÁ, Elena. Výuka bulharského jazyka na Masarykově univerzitě v Brně – „na míru“ a „na klíč“ (některé aspekty výuky „malého“ slovanského jazyka) (Teaching Bulgarian language at Masaryk university - "tailored" and "turnkey" (some aspects of teaching "small" Slavonic languages)). In Krejčí, Pavel; Krejčová, Elena a kolektiv. Výuka jihoslovanských jazyků a literatur v dnešní Evropě : kolektivní monografie. Brno: Jan Sojnek - Galium, 2015. p. 109-114, 6 pp. ISBN 978-80-905336-6-0.
  19. KREJČOVÁ, Elena. Výzvy a perspektivy vývoje učebních pomůcek pro tzv. "malé slovanské jazyky v novém tisíciletí (několik poznámek k e-learningu při výuce bulharštiny na Masarykově univerzitě v Brně) (Challenges and perspectives of development of the teaching materials for the so-called "small" Slavic languages in the new millennium (a few notes on e-learning in teaching Bulgarian at Masaryk University, Brno)). In Pospíšil, Ivo; Zelenka, Miloš; Zelenková, Anna. Aktuální problémy současné slavistiky: jazyk - literatura - kultura - politika. 1. vyd. Brno: Galium, 2015. p. 375-382, 8 pp. ISBN 978-80-905336-5-3.
  20. SUDICKÝ, Petr. Vzdělávání, technologie, prostor: Od teorie k praxi [presentation] (Education, technology, space: Theory and practice). In ISVK 2015: 5. ročník interdisciplinární studentské vědecké konference doktorandů FPE ZČÚ. 2015.
  21. 2014

  22. SUDICKÝ, Petr and Lucie ŠIMKOVÁ ŠNEBERGEROVÁ. E-learning na FF MU: 2005-2013 [presentation] (E-learning at the Faculty of Arts, Masaryk University: 2005-2013). In ingLearning 2014: Příklady dobré praxe a nové inspirace. 2014.
  23. SUDICKÝ, Petr. ELF: E-learning na FF MU (2003-2014) [presentation] (ELF: E-learning at the Faculty of Arts, Masaryk University (2003-2014)). In ELFday0214: E-learningové setkání na Gorkého 7 (Motivace v e-learningu). 2014.
  24. SUDICKÝ, Petr and Lenka BELÁŇOVÁ. Engaging Students As E-learning Content Creators [special interest group]. In Online Educa Berlin 2014: 20th International Conference on Technology Supported Learning and Training. 2014.
  25. SUDICKÝ, Petr and Veronika NĚNIČKOVÁ. Explain Everything: How to Create Effective and Engaging Study Materials for Second Language Learning [demo session]. In Online Educa Berlin 2014: 20th International Conference on Technology Supported Learning and Training. 2014.
  26. SUDICKÝ, Petr, Libor JUHAŇÁK, Lenka BELÁŇOVÁ and Filip BENČO. Galerie FF MU: Modul pro správu a prezentaci obrazových a video materiálů v kurzech [presentation] (Gallery FA MU: A Module for the Administration and Presentation of Images and Videos in Moodle Courses). In MoodleMoot.cz 2014. 2014.
  27. SUDICKÝ, Petr. Google nástroje ve výuce zeměpisu [workshop] (Google Apps in Geography Education). In 22. letní geografická škola v Brně. 2014.
  28. SUDICKÝ, Petr, Libor JUHAŇÁK, Lenka BELÁŇOVÁ and Filip BENČO. Introducing a New Gallery Module: Store, Edit and Display Images Easily in Your Courses [online presentation]. In iMoot 2014. 2014.
  29. SUDICKÝ, Petr and Veronika NENIČKOVÁ. iPad in Academic Settings : A Pilot Project. In Beseda, J., Machát, Z.. 9th conference reader DisCo 2014. Prague: Centre for Higher Education Studies, 2014. p. 209-215, 7 pp. ISBN 978-80-86302-46-1.
  30. SUDICKÝ, Petr and Veronika NĚNIČKOVÁ. iPad in Academic Settings: A Pilot Project [presentation]. In DisCo 2014: Media literacy education from pupils to lifelong learning. 2014.
  31. SUDICKÝ, Petr and Veronika NĚNIČKOVÁ. iPad v jazykovém vzdělávání - výukové klipy a tutoriály [workshop] (iPad in language teaching - learning clips and tutorials). In Týden učitelství na FF MU 2014. 2014.
  32. SUDICKÝ, Petr. iPad v praxi učitele/geografa [workshop] (iPad in the hands of a teacher-geographer). In 22. letní geografická škola v Brně. 2014.
  33. SUDICKÝ, Petr. iPady a mobilní aplikace [workshop] (iPads and mobile apps). In ELFday0214: E-learningové setkání na Gorkého 7 (Motivace v e-learningu). 2014.
  34. SUDICKÝ, Petr and Veronika NĚNIČKOVÁ. Online nástroje pro okamžitou zpětnou vazbu v prezenční výuce [workshop] (Online tools for instant in-class feedback). In Týden učitelství na FF MU 2014. 2014.
  35. LUNTER, Ľuboš, Patrícia EIBENOVÁ, Jan ŠPLÍCHAL, Jitka BRANDEJSOVÁ and Michal BRANDEJS. Open space konference o e-learningu IS MU 2014 (Open space conferece about e-learning tools of IS MU 2014). 2014.
  36. KREJČOVÁ, Elena. Predizvikatelstvata pred novite učebni pomagala po t.nar. "malki slavjanski ezici" (Challenges for the Contemporary Textbooks for the So-Called "Small Slavic languages"). In Ivanova, Diana. Ezikova politika v evropejski i nacionalen kontekst. 1. vyd. Plovdiv: Universitetsko izdatelstvo „Paisij Chilendarski“, 2014. p. 135-141, 7 pp. ISBN 978-954-423-947-3.
  37. KREJČOVÁ, Elena. Predizvikatelstvata pred novite učebni pomagala po t.nar. malki slavjanski ezici (njakoi beležki za elektronnoto obučenie e-learning po bulgarski ezik v Masarikovija universitet v Brno, Čehija) (Challenges for the Contemporary Textbooks for the So-Called "Small Slavic languages" /some remarks about the e-learnig in teaching Bulgarian in Masaryk university in Brno, Czechia/). Slavistika, Beograd: Slavističko društvo Srbije, 2014, vol. 18, No 2014, p. 495-504. ISSN 1450-5061.
  38. SUDICKÝ, Petr and Veronika NENIČKOVÁ. Tablet v práci učitele (Tablet in Teachers' Practice). In Rosecký, Jan. Počítač ve škole 2014 : 11. ročník celostátní konference učitelů základních a středních škol, sborník příspěvků. Nové Město na Moravě: Gymnázium Vincence Makovského se sportovními třídami, 2014. p. nestránkováno, 4 pp. ISBN 978-80-905765-1-3.
  39. SUDICKÝ, Petr and Veronika NĚNIČKOVÁ. Tablet v práci učitele [presentation] (Tablet in Teachers' Practice). In Počítač ve škole 2014: 11. ročník celostátní konference učitelů základních a středních škol, sborník příspěvků. 2014.
  40. SUDICKÝ, Petr and Veronika NĚNIČKOVÁ. Tvoříme netradiční výukové materiály pomocí iPadu [presentation] (Creating innovative learning materials with iPads). In 45. setkání Asociace učitelů češtiny jako cizího jazyka. 2014.
  41. SUDICKÝ, Petr. Tvoříme výuková videa a tutoriály rychle a jednoduše pomocí iPadu [workshop] (Creating learning videos and tutorials easily with iPads). In Počítač ve škole 2014: 11. ročník celostátní konference učitelů základních a středních škol, sborník příspěvkůPočítač ve škole 2014: 11. ročník celostátní konference učitelů základních a středních škol. 2014.
  42. CVETANOVA CVETKOVA, Zornica. Úloha e-testů ve výuce bulharštiny pro cizince (The Role of E-tests in Teaching Bulgarian for Foreigners). In Krejčová, Elena; Krejčí, Pavel. Výuka jihoslovanských jazyků a literatur v dnešní Evropě. Brno: Občanské sdružení Porta Balkanica, 2014. p. 405-411, 7 pp. ISBN 978-80-904846-7-2.
  43. SUDICKÝ, Petr. Výuková videa [workshop] (Learning videos). In ELFday0214: E-learningové setkání na Gorkého 7 (Motivace v e-learningu). 2014.
  44. SUDICKÝ, Petr. Webináře a virtuální spolupráce [workshop] (Webinars and virtual cooperation). In ELFday0914: E-learningové setkání na Gorkého 7 (Spolupráce a kritické myšlení). 2014.
  45. 2013

  46. JUHAŇÁK, Libor and Petr SUDICKÝ. Enhancing Student Collaboration and Teamwork: Theoretical and Practical Issues of Virtual Project-based Collaborative Learning. In Gómez Chova, Luis; López Martínez, A.; Candel Torres, I.. Proceedings of INTED2013 Conference. Valencia: International Association of Technology, Education and Development (IATED), 2013. p. 3453-3462, 10 pp. ISBN 978-84-616-2661-8.
  47. JUHAŇÁK, Libor and Petr SUDICKÝ. Enhancing Student Collaboration and Teamwork: Theoretical and Practical Issues of Virtual Project-based Collaborative Learning. In INTED 2013: 7th International Technology, Education and Development Conference. 2013. ISBN 978-84-616-2660-1.
  48. JUHAŇÁK, Libor and Petr SUDICKÝ. Enhancing Student Collaboration and Teamwork: Theoretical and Practical Issues of Virtual Project-based Collaborative Learning [presentation]. In INTED 2013: 7th International Technology, Education and Development Conference. 2013.
  49. ZOUNEK, Jiří and Petr SUDICKÝ. Heads in the Cloud: Pros and Cons of Online Learning. In Beseda, Jan; Machát, Zbyněk. 8th conference reader DisCo 2013. Praha: Center for Higher Education Studies, 2013. p. 58-63, 6 pp. ISBN 978-80-86302-45-4.
  50. ZOUNEK, Jiří and Petr SUDICKÝ. Heads in the Cloud: Pros and Cons of Online Learning [presentation]. In DisCo 2013: New technologies and media literacy education. 2013.
  51. SUDICKÝ, Petr. Online nástroje pro okamžitou zpětnou vazbu v prezenční výuce (Online tools for instant feedback in face-to-face learning settings). In Počítač ve škole. 10. ročník celostátní konference učitelů základních a středních škol. 2013.
  52. SUDICKÝ, Petr. Online nástroje pro okamžitou zpětnou vazbu v prezenční výuce [workshop] (Online tools for instant feedback in face-to-face learning settings [workshop]). In Počítač ve škole. 10. ročník celostátní konference učitelů základních a středních škol. 2013.
  53. SUDICKÝ, Petr, Libor JUHAŇÁK and Jakub CHROMEC. Putting the Pencil Down: Selected Issues of Web-based Language Testing. In Gómez Chova, Luis; López Martínez, A.; Candel Torres, I.. Proceedings of ICERI2013 Conference. Seville: International Association of Technology, Education and Development (IATED), 2013. p. 4432-4442, 11 pp. ISBN 978-84-616-3847-5.
  54. SUDICKÝ, Petr, Libor JUHAŇÁK and Jakub CHROMEC. Putting the Pencil Down: Selected Issues of Web-based Language Testing. In ICERI2013: 6th International Conference of Education, Research and Innovation. 2013. ISBN 978-84-616-3849-9.
  55. SUDICKÝ, Petr, Libor JUHAŇÁK and Jakub CHROMEC. Putting the Pencil Down: Selected Issues of Web-based Language Testing [presentation]. In ICERI2013: 6th International Conference of Education, Research and Innovation. 2013.
  56. SUDICKÝ, Petr. Students as E-teacher Assistants: Promoting Innovation and Effectivity of E-learning Solutions among the Faculty. In Chova, LG; Martinez, AL; Torres, IC. Proceedings of INTED2013 Conference. Valencia: International Association of Technology, Education and Development (IATED), 2013. p. 2882-2891, 10 pp. ISBN 978-84-616-2661-8.
  57. SUDICKÝ, Petr. Students as E-teacher Assistants: Promoting Innovation and Effectivity of E-learning Solutions among the Faculty. In INTED2013. 7th International Technology, Education and Development Conference. 2013. ISBN 978-84-616-2660-1.
  58. SUDICKÝ, Petr. Students as E-teacher Assistants: Promoting Innovation and Effectivity of E-learning Solutions among the Faculty [poster]. In INTED2013. 7th International Technology, Education and Development Conference. 2013.
  59. CVETANOVA CVETKOVA, Zornica. Úloha interaktivních her ve výuce bulharštiny pro cizince (The Role of Interactive Games in Teaching Bulgarian for Foreigners). Opera Slavica, Brno: Masarykova univerzita, 2013, roč. 23, č. 4, p. 105-116. ISSN 1211-7676.
  60. SUDICKÝ, Petr, Libor JUHAŇÁK, Lenka BELÁŇOVÁ and Filip BENČO. Using E-Learning in Humanities Education: A New Moodle Module for Scaffolding the Development of Student Writing Skills. In Gómez Chova, Luis; López Martínez, A.; Candel Torres, I.. Proceedings of EDULEARN13 Conference. Barcelona: International Association of Technology, Education and Development (IATED), 2013. p. 1055-1062, 8 pp. ISBN 978-84-616-3822-2.
  61. SUDICKÝ, Petr, Libor JUHAŇÁK, Lenka BELÁŇOVÁ and Filip BENČO. Using E-Learning in Humanities Education: A New Moodle Module for Scaffolding the Development of Student Writing Skills. In EDULEARN13: 5th International Conference on Education and New Learning Technologies. 2013. ISBN 978-84-616-3823-9.
  62. SUDICKÝ, Petr, Libor JUHAŇÁK, Lenka BELÁŇOVÁ and Filip BENČO. Using E-Learning in Humanities Education: A New Moodle Module for Scaffolding the Development of Student Writing Skills [presentation]. In EDULEARN13: 5th International Conference on Education and New Learning Technologies, Barcelona, Spain, 1-3 July 2013. 2013.
  63. ZOUNEK, Jiří and Petr SUDICKÝ. Walking the Thin On-line: Advantages and Disadvantages of Using E-learning Solutions from Three Different Points of View [presentation]. In Trends and Issues in Adult Education. 2013.
  64. SUDICKÝ, Petr. Zapněte si mobilní telefony – online nástroje pro okamžitou zpětnou vazbu v prezenční výuce (Switch on Your Cellphones: Online Tools for Instant Feedback in Face-to-face Learning Settings). In Bukáček, M. et al. Počítač ve škole 2013: 10. ročník celostátní konference učitelů základních a středních škol, sborník příspěvků. Nové Město na Moravě: Gymnázium Vincence Makovského se sportovními třídami Nové Město na Moravě, 2013. p. nestránkováno, 6 pp. ISBN 978-80-260-3848-1.
  65. SUDICKÝ, Petr. Zapněte si mobilní telefony – online nástroje pro okamžitou zpětnou vazbu v prezenční výuce (Switch on Your Cellphones: Online Tools for Instant Feedback in Face-to-face Learning Settings). In Počítač ve škole. 10. ročník celostátní konference učitelů základních a středních škol. 2013.
  66. SUDICKÝ, Petr. Zapněte si mobilní telefony – online nástroje pro okamžitou zpětnou vazbu v prezenční výuce [presentation] (Switch on Your Cellphones: Online Tools for Instant Feedback in Face-to-face Learning Settings). In Počítač ve škole. 10. ročník celostátní konference učitelů základních a středních škol. 2013.
  67. 2012

  68. ZOUNEK, Jiří and Ondřej BÁRTA. Budoucí učitelé – přichází éra „digitální“ generace? (Future teachers – the dawn of a "digital generation"?). In 20. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu: Kvalita ve vzdělávání. 2012.
  69. ZOUNEK, Jiří and Petr SUDICKÝ. E-learning : učení (se) s online technologiemi (E-learning : teaching and learning with online technologies). Vyd. 1. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2012. 226 pp. ISBN 978-80-7357-903-6.
  70. ROHLÍKOVÁ, Lucie, Jana VEJVODOVÁ, Jiří ZOUNEK and Ondřej BÁRTA. Informační a komunikační technologie a jejich využití při studiu na vysoké škole (Information and communication technologies and their use in study at the university). In Kvalita ve vzdělávání : XX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu, Praha, 10.-12. září 2012. 2012.
  71. SUDICKÝ, Petr. Mahara - krátké představení systému [presentation] (Mahara: A Brief Introduction into the System). In E-learning na FF MU: Setkání a prezentace kurzů. 2012.
  72. SUDICKÝ, Petr. Moodle: Standardní studijní činnosti (Moodle: Basic Learning Activities). In Hrtoňová, N., Rohlíková, L., Váňová, T.. E-learning s projektem PROEFES. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012. p. 12. ISBN 978-80-210-6028-9.
  73. SUDICKÝ, Petr and Libor JUHAŇÁK. Novinky a trendy v oblasti e-learningových technologií a přístupů [presentation] (News and Trends in the Field of E-learning Technologies and Approaches). In E-learning na FF MU: Setkání a prezentace kurzů. 2012.
  74. ZOUNEK, Jiří. University Students - the Dawn of a Digital Generation? (a pilot study). In The European Conference on Educational Research 2012, Cádiz, 18 -21. September, 2012. 2012.
  75. 2011

  76. SUDICKÝ, Petr. E-learning 2.0 : Teoretická východiska a praktická řešení (Towards E-learning 2.0 : Theory and Practice). In Jiří Dostál. Nové technologie ve vzdělávání: Vzdělávací software a interaktivní tabule. Olomouc: Pedagogická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci, 2011. p. 71 - 76, 6 pp. ISBN 978-80-244-2720-1.
  77. BRANDEJS, Michal, Jitka BRANDEJSOVÁ, Daniel JAKUBÍK and Ľuboš LUNTER. E-learningový portál Masarykovy univerzity (E-learning portal of Masaryk university). In 9. ročník konference Alternativní metody výuky 2011. 1. vyd. Hradec Králové: GAUDEAMUS, 2011. p. nestránkováno, 5 pp. ISBN 978-80-7435-104-4.
  78. ZOUNEK, Jiří and Petr SUDICKÝ. Mahara – netradiční přístupy k učení a vyučování [workshop] (Mahara: Non-traditional ways of learning and teaching). In Informační gramotnost a celoživotní učení: Nové technologie - nové příležitosti - nové výzvy. 2011.
  79. BRANDEJS, Michal, Jitka BRANDEJSOVÁ, Ľuboš LUNTER, Lucie PEKÁRKOVÁ and Jitka DAŇKOVÁ. Tvorba a zveřejňování e-publikací na Masarykově univerzitě (Designing and publishing electronic material at Masaryk Univerzity). In Ing. Peter Haľko, PhDr. Zuzana Karnišová. UNINFOS 2011. Prešov: EUNIS Slovensko, Prešovská univerzita v Prešove, 2011. p. 25-28, 4 pp. ISBN 978-80-970790-1-7.
  80. SUDICKÝ, Petr. Virtuální vzdělávací prostředí 2.0 [poster] (Virtual Learning Environment 2.0). In SCO 2011. 7. ročník konference o elektronické podpoře výuky. 2011.
  81. SUDICKÝ, Petr. Vzdělávání a technologie: Současné trendy [presentation] (Education and Technologies: Current Trends). In Současné a budoucí možnosti e-learningu na FF MU. 2011.
  82. 2010

  83. PITNER, Tomáš and Tomáš GREGAR. E-learning 2.0 v informatice na Masarykově a Vídeňské univerzitě (E-learning 2.0 in Informatics at Masaryk University and University of Vienna). In Informatika XXIII/2010. 1. vyd. Brno: UI PEF MENDELU v Brně, 2010. p. 95-97, 6 pp. ISBN 978-80-7375-394-8.
  84. SUDICKÝ, Petr. Google jako nástroj ve výuce (Google as a Learning Tool). In Bukáček M. et al. Počítač ve škole 2010. 7. ročník celostátní konference učitelů základních a středních škol. Nové Město na Moravě: Gymnázium Vincence Makovského, 2010. 4 pp. ISBN 978-80-254-6556-1.
  85. SUDICKÝ, Petr. Google jako nástroj ve výuce [workshop] (Google as a Learning Tool). In Počítač ve škole 2010. 7. ročník celostátní konference učitelů základních a středních škol. 2010.
  86. SUDICKÝ, Petr. Moderní vzdělávací teorie a e-learning 2.0 (Modern Theories of Education and E-learning 2.0). In Bukáček M. et al. Počítač ve škole 2010. 7. ročník celostátní konference učitelů základních a středních škol. Nové Město na Moravě: Gymnázium Vincence Makovského, 2010. 4 pp. ISBN 978-80-254-6556-1.
  87. SUDICKÝ, Petr. Moderní vzdělávací teorie a e-learning 2.0 [presentation] (Modern Theories of Education and E-learning 2.0). In Počítač ve škole 2010. 7. ročník celostátní konference učitelů základních a středních škol. 2010.
  88. BRANDEJS, Michal, Jitka BRANDEJSOVÁ and Ľuboš LUNTER. Multimédia a interaktivní studijní materiály na MU (Multimedia and Interactive Study Materials at MU). In 8. ročník konference Alternativní metody výuky 2010. 1. vyd. Hradec Králové: GAUDEAMUS, 2010. 5 pp. ISBN 978-80-7435-043-6.
  89. ZOUNEK, Jiří and Petr SUDICKÝ. Nástroje moderních technologií pro podporu výuky [workshop] (Modern Technological Tools in Education). In Informační gramotnost – vědomosti a dovednosti pro život. 2010.
  90. PLCH, Roman, Petra ŠARMANOVÁ and Robert MAŘÍK. Tvorba interaktivních testů pomocí systému AcroTeX (Publishing interactive tests using AcroTeX). Zpravodaj Československého sdružení uživatelů TEXu, Praha: Československé sdružení uživatelů TEXu, 2010, vol. 20, No 4, p. 266-291. ISSN 1211-6661.
  91. ZOUNEK, Jiří. Vysokoškolské studium v éře sociálních sítí (pohledem studentů) (Tertiary education in the era of social networking (through students` eyes)). In Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2010. Hradec Králové: Gaudeamus, Univerzita Hradec Králové, 2010. p. 285-290, 6 pp. ISBN 978-80-7435-067-2.
  92. BRANDEJS, Michal, Jitka BRANDEJSOVÁ and Ľuboš LUNTER. Využití nástrojů elektronického zkoušení IS MU při přijímacích a státních závěrečných zkouškách (Using the Tools of IS MU Electronic Testing during the Entrance And State Final Exams). In UNINFOS 2010. Trnava: CIS TU v Trnave, EUNIS Slovensko, 2010. 5 pp. ISBN 978-80-8082-407-5.
  93. 2009

  94. BUŠTA, Jan and Miloš JAKUBÍČEK. Building of Corpus Based E-learning Materials for Czech. In SCO 2009 : Sharable Content Objects : 6. ročník konference o elektronické podpoře výuky. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2009. p. 144-149, 6 pp. ISBN 978-80-210-4878-2.
  95. COLLIER, Aaron Marc. Designing E-Learning Courses: Theory Vs. Practice. In SCO 2009: sbornník 6. ročníku konference o electronické podpoře výuky. Brno: Masaryk University, 2009. p. 23-28, 6 pp. ISBN 978-80-210-4878-2.
  96. ZOUNEK, Jiří. E-learning - jedna z podob učení v moderní společnosti (E-learning - one of the forms of learning in modern society). 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2009. 161 pp. Spisy Filozofické fakulty Masarykovy univerzity. ISBN 978-80-210-5123-2.
  97. ZOUNEK, Jiří. Elearning ve školním vzdělávání (Elearning in schooling). In PRŮCHA, Jan. Pedagogická encyklopedie. Praha: Portál, 2009. p. 277-281, 5 pp. ISBN 978-80-7367-546-2.
  98. HRTOŇOVÁ, Nina, Michal JAVORNÍK, Aleš ROČEK and Vladimír ZATLOUKAL. Environment for effective training in medical image diagnostics. In Research, Reflections and Innovations in Integrating ICT in Education. 1. vyd. Badajoz, Spain: Formatex, 2009. p. 1221-1224, 4 pp. ISBN 978-84-692-1790-0.
  99. VACEK, Jiří. INTEGRACE VE VÝUCE A TESTOVÁNÍ NA ODDĚLENÍ CJV PDF MU (Integration in teaching and testing at MU Faculty of Education Centre for Language Studies). In Výuka cizích jazyků - integrace a testování. Poděbrady: Univerzita Karlova v Praze, Ústav jazykové a odborné přípravy, 2009. p. 101-103, 3 pp. ISBN 978-80-87238-02-8.
  100. GREGAR, Tomáš and Tomáš PITNER. Lightweight Document Semantics Processing in E-learning. In Proceedings of I-KNOW ’09 9th International Conference on Knowledge Management and Knowledge Technologies. 1. vyd. Graz: Verlag der Technischen Universität Graz, 2009. p. 379-384, 6 pp. ISBN 978-3-85125-060-2.
  101. ŠTÍPEK, Stanislav, Ladislav DUŠEK, Daniel SCHWARZ, Čestmír ŠTUKA, Martin VEJRAŽKA and Tomáš NIKL. MEFANET- a new kind of network for electronic support of medical and health care education. In Proceedings of World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications 2009. Chesapeake: Association for the Advancement of Computers in Education, 2009. p. 1323-1325, 3 pp. ISBN 1-880094-73-8.
  102. BRANDEJS, Michal, Jitka BRANDEJSOVÁ and Ľuboš LUNTER. Plošná inovace předmětů s využitím e-learningových nástrojů Informačního systému Masarykovy univerzity (IS MU) (Large-Scale Course Innovation Achieved with the Aid of E-learning Tools of Masaryk University's Information System (IS MU)). In UNINFOS 2009. 1. vyd. Nitra: Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre, 2009. 253 pp. ISBN 978-80-552-0309-6.
  103. SOJKA, Petr and Jiří RAMBOUSEK. SCO 2009, Sharable Content Objects, sborník 6. ročníku konference o elektronické podpoře výuky, Brno, Česká republika (SCO 2009, Sharable Content Objects, Proceedings of the 6th conference about electronic support of learning, Brno, Czech Republic). Edited by Sojka P., Rambousek J. prvni. Brno: Masaryk University, 2009. 296 pp. ISBN 978-80-210-4878-2.
  104. SOJKA, Petr and Jiří RAMBOUSEK. SCO 2009, Sharable Content Objects, 6. ročník konference o elektronické podpoře výuky, Brno, Česká republika (SCO 2009, Sharable Content Objects, 6th conference about electronic support of learning, Brno, Czech Republic). Edited by Sojka P., Rambousek J. 2009.
  105. SCHWARZ, Daniel and Ladislav DUŠEK. Společná platforma pro elektronické publikování a sdílení výukových materiálů v síti lékařských fakult MEFANET [online] (A common platform for e-publishing and sharing educational content in the medical faculties network MEFANET [online].). 2009.
  106. PŘENOSIL, Václav and Ladislav HALBERŠTÁT. The Advanced Distributed Learning and Training (ADL/ADT) in the Ministry of Defense Department of Military and Civilian Personal Preparation. In Distance learning Simulation and Communication 2009 Proceedings. Brno: Univerzita obrany, 2009. p. 45-50, 6 pp. ISBN 978-80-7231-638-0.
  107. 2008

  108. SCHWARZ, Daniel, Ladislav DUŠEK, Čestmír ŠTUKA, Stanislav ŠTÍPEK and Vladimír MIHÁL. A Uniform Solution to Offer and Share Multimedia Education Content in the Community of Czech and Slovak Medical Faculties - MEFANET. In AMEE 2008. 2008.
  109. DUŠEK, Ladislav, Stanislav ŠTÍPEK and Daniel SCHWARZ. Barriers and motivators for e-learning in everyday routine - how to keep progressing. In AMEE 2008. 2008.
  110. JANÍKOVÁ, Marcela, Tomáš JANÍK, Petr KNECHT, Milan KUBIATKO and Martin SEBERA. CPV videoweb: tvorba elektronického učebního prostředí pro didaktickou přípravu budoucích učitelů (CPV Video Web: developing e-learning enviroment for future teachers). In HAVEL, Jiří, Oldřich ŠIMONÍK and Jan ŠŤÁVA. Pedagogické praxe a oborové didaktiky. Brno: MSD, 2008. p. 151-156, 6 pp. ISBN 978-80-7392-052-4.
  111. BUDŇÁK, Jan. Deutschsprachige Literatur der 2. Hälfte des 20. Jahrhunderts (Winter 2008) (German Literature of the 2nd Half of the 20th Century (Winter Term 2008)). 2008.
  112. POPELÍNSKÝ, Lubomír, Mária BRIATKOVÁ and Zdeněk KEDAJ. DZEMUj: A Tool for Mining in e-Learning Tests. Description and Experience. In Proceedings of the 7th European Conference on eLearning ECEL. Reading, England: Academic Conferences Limited, 2008. p. 299-303, 4 pp. ISBN 978-1-906638-23-8.
  113. BRIATKOVÁ, Mária, Zdeněk KEDAJ and Lubomír POPELÍNSKÝ. DŽEMUj - dobývání znalostí z odpovědníků IS MU (DŽEMUj - data mining in electronic tests in IS MU). In Sborník konference SCO 2008. Brno: PřF MU, 2008. 6 pp. ISBN 978-80-210-4613-9.
  114. JANČÁŘ, Luděk and Lucie SICHOVÁ. E-learning - optické analytické metody (E-learning - optical analytical methods). In Acta Fac. Paed. Univ. Tyrnaviensis, Ser. D., Supplementum 2, No. 12. Trnava, 2008. p. 267-270, 4 pp. ISBN 978-80-8082-182-1.
  115. BRANDEJS, Michal, Jitka BRANDEJSOVÁ and Gustav NOVOTNÝ. E-learning at Masaryk University - Outcomes of Fruitful Effort. In ICETA 2008 Conference Proceedings. Košice: elfa s.r.o., 2008. 6 pp. ISBN 978-80-8086-089-9.
  116. HRBÁČEK, Jiří. E-LEARNING FLASH APLICATIONS AND THEIR COMMUNICATION WITH SURROUNDING. In ICETA 2008- 6th international conference on Emerging e-learning Technologies and Applications. Košice: Technical University of Kosice, Slovakia, 2008. p. 157-161, 5 pp. ISBN 978-80-8086-089-9.
  117. HRBÁČEK, Jiří. E-LEARNING FLASH APLICATIONS AND THEIR COMMUNICATION WITH SURROUNDING. In ICETA 2008- 6th international conference on Emerging e-learning Technologies and Applications. 2008.
  118. HŘEBÍČEK, Jiří and Martin ŘEZÁČ. E-learning system for Modelling and Simulation: Maple and MapleSim. In sborník 5. ročníku konference o elektronické podpoře výuky SCO 2008. Brno: Masarykova universita, 2008. p. 17-24, 8 pp. ISBN 978-80-210-4613-9.
  119. VÁŇOVÁ, Tamara. E-learning through Free Internet Tools. : 230309-CP-1-2006-1-MT-GRUNDTVIG-G11, 2008.
  120. ŠVAŘÍČEK, Roman and Jiří ZOUNEK. E-learning ve vysokoškolské výuce pohledem empirického výzkumu (E-learning in university-level teaching as seen through empirical research). Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity, Studia Paedagogica, U13, Brno: Masarykova univerzita, 2008, vol. 13, No 1, p. 101-126. ISSN 1211-6971.
  121. BUCHTOVÁ, Pavla. E-learningová výuka americké literatury (Teaching American Literature Online). In sborník 5. ročníku konference o elektronické podpoře výuky SCO 2008. 1. vyd. Brno: Masarykova Univerzita, 2008. 176 pp. ISBN 978-80-210-4613-9.
  122. HOFMANN, Eduard, Boris RYCHNOVSKÝ and Helena JEDLIČKOVÁ. E-learningové on-line studijní texty - elektronická učebnice pro Integrovaný vědní základ (terénní cvičení) na PdF MU v Brně, Česká republika (E-Learning on-line study Texts Electronic study book for Integrated Science Foundations (Field Practice) at the Faculty of Education, Masaryks University Brno, the Czech Republic.). In Příprava učitelů v kontextu evropského vzdělávání. Sborník abstraktů. 2008. ISBN 978-80-213-1746-8.
  123. PETROVIĆOVÁ, Katarina. E-learningový kurz Četba Caesara (Reading Caesar as an E-learning Course). In Netradiční přístupy k výuce klasických jazyků. (Ed. Barbara Pokorná.). Olomouc: Univerzita Palackého, 2008. p. 19 do 23, 5 pp. ISBN 978-80-244-1918-3.
  124. NĚMEC, Martin. E-learningový kurz Praktický jazyk 1A (E-learning course Practical Lanaguage 1A). In sborník 5. ročníku konference o elektronické podpoře výuky SCO 2008. 1. vyd. Brno: Masarykova Univerzita, 2008. 176 pp. ISBN 978-80-210-4613-9.
  125. POKORNÁ, Andrea and Petra JUŘENÍKOVÁ. Evaluace e-vzdělávání v předmětu ošetřovatelské postupy (Evaluation process of e-learning in the subject nursing skills). Ošetrovateľský obzor, Bratislava: Slovenská zdravotnícka univerzita, 2008, V., 2/2008, p. 51-54. ISSN 1336-5606.
  126. VÁŇOVÁ, Tamara. Google ve škole (Google at School). Jazyková a redakční úprava J. Kazelleová, Obálka a grafický design A. Váňová. 1. vyd. Brno: Tribun, 2008. p. 103-205. ISBN 978-80-7399-453-2.
  127. VÁŇOVÁ, Tamara. Idiomy a kolokace (Idioms and Collocations). : MU, 2008.
  128. GRENAROVÁ, Renée. Jazykový kurz ruštiny (Language course of Russian). In Moodle v síti. Váňová, T., Váňová A. 1. vyd. Brno: Tribun, 2008. p. 24-25, 2 pp. ISBN 978-80-7399-447-1.
  129. SCHWARZ, Daniel, Ladislav DUŠEK and Čestmír ŠTUKA. Jednotné řešení pro nabídku a sdílení multimediálního vzdělávacího obsahu v síti lékařských fakult MEFANET (Uniform solution for sharing multimedia content in the network of medical faculties MEFANET). In IV. mezinárodní kongres informačních technologií ve zdravotnictví Telemedicína Brno 2008. 2008. ISBN 978-80-7392-025-8.
  130. KAZELLEOVÁ, Jitka. Konference e-learning 24/7 (E-learning 24/7 Conference Procedings). In VÁŇOVÁ, Tamara, Anna VÁŇOVÁ, Marcela POUČOVÁ, Renée GRENAROVÁ and Pavel VÁŇA. Konference 24/7. 1. vyd. Brno: Tribun EU, 2008. 16 pp. ISBN 978-80-7399-445-7.
  131. VÁŇOVÁ, Tamara. Kurz moodle 2008 (Moodle Course 2008). : MU, 2008.
  132. DOŠLÁ, Zuzana, Roman PLCH and Petr SOJKA. Matematická analýza 3 (Calculus 3). Elportál, Brno: Masarykova univerzita, 2008, vol. 2008, No 1. ISSN 1802-128X.
  133. VÁŇOVÁ, Tamara and Anna VÁŇOVÁ. Moodle v síti. Popis průběhu a výsledků projektu. (Moodle in the Net.). 1. vyd. Brno: Tribun, 2008. ISBN 978-80-7399-447-1.
  134. BRANDEJS, Michal, Jitka BRANDEJSOVÁ and Gustav NOVOTNÝ. Na Masarykově univerzitě opravují písemky počítače (Written Examination Papers at Masaryk University Are Marked by Computers). In 6. ročník konference Alternativní metody výuky 2008. 1. vyd. Hradec Králové: University of Ostrava, 2008. p. 12. ISBN 978-80-7041-454-5.
  135. KUBIATKO, Milan. Názory študentov na praktickú aplikáciu IKT do vyučovania biológie (Students views of practical application of ICT to biology lessons). E-Pedagogium, 2008, vol. 8, No 3, p. 7-20. ISSN 1213-7758.
  136. ŠVAŘÍČEK, Roman and Jiří ZOUNEK. Od tabule k monitoru. E-learning na Filozofické fakultě MU v roce 2007 pohledem empirického výzkumu (From Blackboard to Display. Elearning at Faculty of Arts). In SCO 2008, Sharable Content Objects, 5. ročník konference o elektronické podpoře výuky. Brno: Masaryk University, 2008. p. 43-48, 5 pp. ISBN 978-80-210-4613-9.
  137. KUBIATKO, Milan. Praktická aplikácia informačných a komunikačných technológií do vyučovania biológie (A practical application of information and communication technologies to the biology teaching). Technológia vzdelávania, 2008, vol. 16, No 3, p. 14-17. ISSN 1335-003X.
  138. NĚMEC, Martin. Praktický jazyk 1A (Practical Language 1A). In 5. ročník konference o elektronické podpoře výuky SCO 2008. 2008. ISBN 978-80-210-4613.
  139. INDRA, Ivo, Zdeněk MORAVEC and Lukáš RICHTERA. Procvičování a testování vyrovnávání chemických rovnic (Chemical equations balancing). In SCO 2008, Sharable Content Objects, 5. ročník konference o elektronické podpoře výuky. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2008. p. 1-176. ISBN 978-80-210-4613-9.
  140. VÁŇOVÁ, Tamara. Procvičování anglické gramatiky online (Practicing English Grammar Online). : MU, 2008.
  141. KAZELLEOVÁ, Jitka. Projekt ESF 24/7 z pohledu koordinátorky. (Project ESF 24/7 and the coordinator.). In Evropský sociální fond – příležitost pro vysoké školy. 2008.
  142. KAZELLEOVÁ, Jitka. Projekt: Rozvoj jazykových a didaktických kompetencí pedagogických pracovníků Jihomoravského kraje. (Project: Development of Linqual and Didactic Competency of Teachers in South Moravia.). 2008.
  143. KAZELLEOVÁ, Jitka. Projekt 24/7 und die Weiterbildung der Lehrer. In Konference Moodlemoot Heidelberg. 2008.
  144. VÁŇOVÁ, Tamara. Promoting Audiovisuals for Adult Learners. : 230309-CP-1-2006-1-MT-GRUNDTVIG-G11, 2008.
  145. TOMÁŠKOVÁ, Eva and Dagmar PALATOVÁ. Přínosy modulové výuky (Contributions of modular education). In Výuka na vysokých školách ekonomického zaměření. Mladá Boleslav: Škoda Auto Vysoká škola, 2008. 7 pp. ISBN 978-80-87042-20-5.
  146. PROKEŠ, Josef. Recenze sborníku 5. ročníku konference SCO 2008. muni.cz, Brno: Měsíčník Masarykovy univerzity v Brně, 2008, vol. 4, prosinec 2, p. 12. ISSN 1801-0806.
  147. SOJKA, Petr and Michal BULANT. SCO 2008, Sharable Content Objects, sborník 5. ročníku konference o elektronické podpoře výuky, Brno, Česká republika (SCO 2008, Sharable Content Objects, Proceedings of 5th conference about electronic support of learning, Brno, Czech Republic). Edited by Sojka P., Bulant M. první. Brno: Masaryk University, 2008. 176 pp. ISBN 978-80-210-4613-9.
  148. SOJKA, Petr and Michal BULANT. SCO 2008, Sharable Content Objects, 5. ročník konference o elektronické podpoře výuky, Brno, Česká republika (SCO 2008, Sharable Content Objects, 5th conference about electronic support of learning, Brno, Czech Republic). 2008.
  149. HRBÁČEK, Jiří and Jiří STRACH. Security policy of Flash Player and use of ASPX for sending of test results by e-mail. In 9th internation conferece Virtual university Bratislava. 2008.
  150. HRBÁČEK, Jiří and Jiří STRACH. Security policy of Flash Player and use of ASPX for sending of test results by e-mail. In 9th internation conferece Virtual university Bratislava. Bratislava: STU Bratislava, 2008. p. 214-217, 346 pp. ISBN 978-80-89316-10-6.
  151. KAZELLEOVÁ, Jitka. Střípky poznatků z řízení a práce v projektu z pohledu koordinátorky. (Some Notes on the Coordination and Work in the Project from the View of a Coordinator.). In Konference e-learning 24/7. 2008.
  152. SMUTNÝ, Petr, Ivan HÁLEK and Jan ŽÁK. Tvorba e-learningové aplikace - projektové řízení (Creation of project management e-learning application). In Vývojové tendence podniků III (sv. 2). 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2008. p. 731-748, 18 pp. ISBN 978-80-210-4466-1.
  153. BERÁNKOVÁ, Lenka, Martin SEBERA, Roman GRMELA and Jitka KOPŘIVOVÁ. Use of e-learning as a tutorial aid in semi practical courses at Faculty of sports studies, Masaryk university. In ICERI 2008. 1. vydání. Madrid, Španělsko: International Association of Technology, Education and Development, 2008. 4 pp. ISBN 978-84-612-5091-2.
  154. BRANDEJSOVÁ, Jitka, Michal BRANDEJS and Gustav NOVOTNÝ. Use of Multimedia in Masaryk University Information System. In Information and Communication Technology in Education Proceedings. Rožnov pod Radhoštěm: University of Ostrava, 2008. p. 145-148, 4 pp. ISBN 978-80-7368-577-5.
  155. KAZELLEOVÁ, Jitka. Vstup do problematiky práce s LMS Moodle, metodicko technický kurz (Introduction in the E-learning System LMS Moodle, course on metodology and technics). 2008.
  156. SLABÝ, Jiří. VÝUKA POČÍTAČOVÝCH SÍTÍ POMOCÍ E-LEARNINGU (E-learning of education of computer network). In XXVI mezinárodní kolokvium o řízení vzdělávacího procesu. Brno: Vydavatelská skupina Univerzity obrany, 2008. p. 654-662, 8 pp. ISBN 978-80-7231-511-6.
  157. SLABÝ, Jiří. VÝUKA POČÍTAČOVÝCH SÍTÍ POMOCÍ E-LERNINGU (E-learning of education of computer network). In XXVI mezinárodní kolokvium o řízení vzdělávacího procesu. Brno: Vydavatelská skupina Univerzity obrany, 2008. p. 654-662, 8 pp. ISBN 978-80-7231-511-6.
  158. ČERNOCHOVÁ, Pavlína. Využití e-learningu v pregraduální výuce ortodoncie (Development of e-learning in pregradual education of orthodontics). In Mefanet 2008. 2008. ISBN 978-80-7392-065-4.
  159. COLLIER, Aaron Marc. Webquest. In sborník 5. ročníku konference o elektronické podpoře výuky SCO 2008. 1. vyd. 2008. ISBN 978-80-210-4613-9.
  160. MISÁKOVÁ, Miroslava, Michal BRANDEJS and Jitka BRANDEJSOVÁ. Způsoby elektronické podpory výuky na MU v roce 2008 (Types of electronic support of education at Masaryk university). In Sborník 5. ročníku konference o elektronické podpoře výuky SCO 2008. Brno: Masarykova univerzita, 2008. p. 75-80, 6 pp. ISBN 978-80-210-4613-9.
  161. 2007

  162. SVOBODA, Pavel. Attitudes of University Teachers to ICT. In Simulation and Distance Learning. Brno: The CATE 2007 Conference Brno, 2007. 6 pp. ISBN 978-80-7231-240-5.
  163. VEČEŘOVÁ, Petra, Martin VEČEŘA and Lubomír POPELÍNSKÝ. Dolování v datech a e-learning: Případová studie (E-learning data mining. A case study). In E-learning přichází: sborník SCO 2007. Brno: Vydavatelství Masarykovy university, 2007. p. 61-68, 8 pp. ISBN 978-80-210-4296-4.
  164. SCHWARZ, Daniel, Pavel ŠEVČÍK, Petr ŠTOURAČ and Roman ŠTOUDEK. Educational Portal of Emergency Medicine. In Proceedings of Information and Commuication Technologies in Education 2007. 1. vyd. Ostrava: University of Ostrava, 2007. p. 191-193, 3 pp. ISBN 978-80-7368-388-7.
  165. ZOUNEK, Jiří. El-dům - portál pro podporu e-learningu (nejenom v systému Moodle). (El-dům (El-house) - web portal for e-learning support (not only in Moodle)). In Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2007. Hradec Králové: Gaudeamus, 2007. p. 454-460, 7 pp. ISBN 978-80-7041-573-3.
  166. GREGAR, Tomáš, Radka POSPÍŠILOVÁ and Pavel ČÍŽEK. E-learning a sémantika obrazových dat (E-learning and image data semantics). In Sborník čtvrtého ročníku konference o e-learningu --- SCO 2007. Brno: Masarykova univerzita, 2007. p. 239-244, 260 pp. ISBN 978-80-210-4296-4.
  167. URBÁNKOVÁ, Jana. E-Learning im Grammatikunterricht. In Der moderne Unterricht des Deutschen als Fremdsprache. 1. vyd. Olomouc: Pedagogická fakulta Univerzity Palackého, 2007. p. 42-45, 4 pp. ISBN 978-80-244-1777-6.
  168. BUDŇÁK, Jan. E-learning in Kursen des Kreativen Schreibens für Lehramtstudierende (E-learning in Lessons of Creative Writing in Teacher Education). In E-learning - Využitie internetových projektov pri príprave učiteľov cudzieho jazyka. Prešov: Filozofická fakulta Prešovskej univerzity, 2007. p. 32-41, 10 pp. ISBN 978-80-8068-656-7.
  169. DONTCHEVA-NAVRATILOVA, Olga and Renata POVOLNÁ. E-learning methods in teaching linguistics. In eLearn 2007. Zborník príspevkov. 1. vyd. Žilina: Žilinská univerzita v Žilině, 2007. p. 47-53, 8 pp. ISBN 978-80-8070-645-6.
  170. PETROVIĆOVÁ, Katarina. E-learningový kurz Četba Caesara (Představení doplňkového kurzu řádné denní výuky) (Reading Ceasar as E-learning Study Course (Complementary study course)). 2007.
  171. BRANDEJSOVÁ, Jitka and Michal BRANDEJS. Elportál -- E-learning na Masarykově univerzitě (ELPORTÁL -- MASARYK UNIVERSITY E-LEARNING). In ALTERNATIVNÍ METODY VÝUKY 2007. Praha: Přírodovědecká fakulta Univerzity Karlovy v Praze, 2007. p. 127-133. ISBN 978-80-7041-129-2.
  172. SCHWARZ, Daniel, Miroslav PENKA and Ladislav DUŠEK. Hematoonkologie v telehematologii: ICT řešení webového archivu (Hematooncology in telehematology: ICT solution for the web archive). In Edukační sborník 31. Brněnské onkologické dny a 21. Konference pro sestry a laboranty. Brno: Masarykův onkologický ústav, 2007. p. 58-60, 3 pp. ISBN 978-80-86793-09-2.
  173. URBÁNKOVÁ, Jana. Ist der Einsatz von E-Learning im Grammatikunterricht effektiv? (Is the E-learning support in German lessons effective?). In Forschung im Doktorstudium am Lehrstuhl für deutsche Sprache und Literatur der Pädagogischen Fakultät der Masaryk-Universität. 1. vyd. Brno: Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity, 2007. p. 65-72, 8 pp. ISBN 978-80-210-4469-2.
  174. ŠVAŘÍČEK, Roman. Jak vyučovat kvalitativní výzkum? Možné přístupy k výuce kvalitativní metodologie (How to teach qualitative research?). In KNOTOVÁ, Dana, Lenka HLOUŠKOVÁ and Kateřina ZAVADILOVÁ. Trendy v přípravě pedagogických pracovníků. 2007. vyd. Brno: Konvoj, 2007. p. 71-79, 9 pp. ISBN 978-80-7302-133-7.
  175. ŠVAŘÍČEK, Roman and Klára ŠEĎOVÁ. Konstruktivismus v e-learningové vysokoškolské výuce? (Constructivism in E-learning at University-Level Teaching?). In Sborník prací filozofické fakulty brněnské univerzity. U12. Brno: MU, 2007. p. 189-195, 7 pp. ISBN 978-80-210-4472-2.
  176. ŠEĎOVÁ, Klára and Roman ŠVAŘÍČEK. Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. E-learningový kurz (Qualitative Research in Educational Sciences. E-learning Course). In Sojka,P., Kvizda, M. (ed.). Sborník čtvrtého ročníku konference o e-learningu SCO 2007; CD-ROM, Přehlídka kursů. Brno: Masarykova univerzita, 2007. p. 1-7. ISBN 978-80-210-4296-4.
  177. ŠEDOVÁ, Jindřiška and Miloš ŠEDA. LATEX and MS Word Documents and Their Presentation in Web Environment. In In Proceedings of the 6th WSEAS International Conference on Education and Educational Technology EDU’07. první. Venezia: WSEAS Press, Athens, 2007. p. 268-273., 6 pp. ISBN 978-980-6766-16-7.
  178. BRANDEJS, Michal and Jitka BRANDEJSOVÁ. Management of Large-Scale Development of E-learning at Masaryk University. In ICETA 2007 Conference Proceedings. Košice: elfa s.r.o., 2007. p. 513-517, 5 pp. ISBN 978-80-8086-061-5.
  179. SCHWARZ, Daniel and Ladislav DUŠEK. MEFANET - Moderní informační technologie a telemedicína při budování vzdělávací sítě (MEFANET - Modern information technology and telemedicine in building an educational network of medical faculties). In Sborník přednášek 3. mezinárodního kongresu informačních technologií ve zdravotnictví Telemedicína Brno 2007. 2007. ISBN 978-80-86633-94-7.
  180. ŠILER, Pavel and Petr SOJKA. Metodika provedení videozáznamu e-learningového kurzu a jeho využití (Methodology of videotaping lectures and movie support for e-learning). In Sborník 4. ročníku konference o elektronické podpoře výuky SCO 2007. Brno: Masarykova univerzita, 2007. p. 87-92, 6 pp. ISBN 978-80-210-4296-4.
  181. JURAJDA, Michal. Mobilní počítačová učebna (The mobile computer training room). In MEFANET 2007 - sborník přednášek. 2007. vyd. Brno: MSD, Lidická 23, 602 00 Brno, 2007. p. 1-2, 2 pp. ISBN 978-80-7392-007-4.
  182. SEBERA, Martin and Lenka BERÁNKOVÁ. Pilotní kurz: Zdravotní tělesná výchova (Pilot course: Healthy physical education). In SCO 2007 Sharable Content Objects, 4. ročník konference o elektronické podpoře výuky. 1. vyd. Brno: MU, 2007. 250 pp. ISBN 978-80-210-4296-4.
  183. HRBÁČEK, Jiří. POUŽITÍ FLASHE VE VÝUKOVÝCH APLIKACÍCH (USE FLASH IN APPLICATIONS FOR EDUCATION). In XX. DIDMATTECH 2007. Olomouc: Univerzita Palackého, Olomouc, 2007. p. 455-457, 3 pp. ISBN 80-7220-296-0.
  184. ŠVAŘÍČEK, Roman and Jiří ZOUNEK. Přesvědčení učitele jako klíčový faktor e-learningu. Kvalitativní výzkum vysokoškolské e-learningové výuky (Teacher's belief as a key element of e-learning. Qualitative research of e-learning at university-level teaching). In Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2007. Hradec Králové: Gaudeamus, 2007. p. 454-460, 7 pp. ISBN 978-80-7041-573-3.
  185. MORAVEC, Zdeněk and Jiří PINKAS. Řešené úlohy ze spektroskopie nukleární magnetické resonance (Workbook on NMR spectroscopy). In SCO 2007; CD-ROM, Přehlídka kursů. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2007. p. 1. ISBN 978-80-210-4296-4.
  186. KVIZDA, Martin and Petr SOJKA. SCO 2007, 4. ročník konference o elektronické podpoře výuky, Brno, Česká republika (SCO 2007, 4th conference about electronic support of learning, Brno, Czech Republic). 2007.
  187. SOJKA, Petr and Martin KVIZDA. SCO 2007, Sharable Content Objects, 4. ročník konference o elektronické podpoře výuky, Brno, Česká republika (SCO 2007, Sharable Content Objects, 4th conference about electronic support of learning, Brno, Czech Republic). Edited by Sojka P., Kvizda M. prvni. Brno: Masaryk University, 2007. 260 pp. ISBN 978-80-210-4296-4.
  188. SLABÝ, Jiří. Strategie tvorby e-learningových materiálů (Strategy of producing e-learning tutorials). In Moderní technologie ve výuce. Brno: MSD, 2007. p. 10-17, 8 pp. ISBN 978-80-7392-003-6.
  189. SLABÝ, Jiří. Strategie tvorby e-learningových materiálů (Strategy of producing e-learning tutorials). In Moderní technologie ve výuce. Brno: MSD, 2007. p. 10-17, 8 pp. ISBN 978-80-7392-003-6.
  190. COLLIER, Aaron Marc. Teaching Writing Online: Using a Process-Genre Approach. Romanian Journal of English Studies, Timisoara: Editura Universitatii de Vest, 2007, 4/2007, No. 4, p. 273-282. ISSN 1584-3734.
  191. RICHTERA, Lukáš and Zdeněk MORAVEC. Testy pro přípravu do laboratorních praktik (Online laboratory tests). In SCO 2007; CD-ROM, Přehlídka kursů. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2007. p. 1-2. ISBN 978-80-210-4296-4.
  192. CÍDLOVÁ, Hana. Trvale udržitelný rozvoj předávání informací (Sustainable Growth of Sharing the Information). In Příprava učitelů chemie na environmentální výchovu a výchovu k trvale udržitelnému rozvoji. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2007. p. 17-19, 3 pp. ISBN 978-80-210-4504-0.
  193. TAJOVSKÁ, Kateřina. Tvorba elektronické učebnice dějin kartografie (The creation of the history of cartography E-textbook). In Sborník anotací 9.odborné konference doktorského studia Juniorstav 2007. první. Brno: Vysoké učení technické v Brně, Fakulta stavební, 2007. p. 345-348. ISBN 978-80-214-3337-3.
  194. BRANDEJSOVÁ, Jitka and Michal BRANDEJS. Tvorba multimediálních a interaktivních objektů na Masarykově univerzitě pro rapid e-learning (Development of rapid e-learning multimedia and interactive objects at Masaryk university). In Sborník 4. ročníku konference o elektronické podpoře výuky SCO 2007. Brno: Masarykova univerzita, 2007. p. 127-132, 6 pp. ISBN 978-80-210-4296-4.
  195. KŘIPAČ, Miroslav, Michal BRANDEJS, Jitka BRANDEJSOVÁ and Miroslava MISÁKOVÁ. University Center For Sale Of E-learning Courses. In ICTE 2007. 1. vyd. Ostrava: University of Ostrava, 2007. p. 58-61, 4 pp. ISBN 978-80-7368-388-7.
  196. VLČKOVÁ, Kateřina. Vliv používání e-materiálů a snížení kontaktní výuky na studijní úspěšnost. Evaluace e-materiálů a předmětu podporovaného e-learningovým prostředím is.muni (zpráva z výzkumu, evaluační případová studie) (Influence of the e-learning on the academic achievement (case study evaluation)). In Sco 2007. Sborník z konference SCO, Brno 30.-31.5.2007. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2007. p. 1-6, 6 pp. ISBN 978-80-210-4296-4.
  197. GREGAR, Tomáš, Jiří SOTONA, Jan MUDRÁK and Tomáš PITNER. Získávání dokumentových dat pro elektronickou výuku (Automatic data retrieval from digital sources). In Sborník čtvrtého ročníku konference o e-learningu --- SCO 2007. Brno: Masarykova univerzita, 2007. p. 233-238, 260 pp. ISBN 978-80-210-4296-4.
  198. GREGAR, Tomáš and Radka POSPÍŠILOVÁ. Zvýšení využitelnosti obrazových dat ve výuce pomocí získaných sémantických informací (Improving of graphic data usability in learning via acquired semantic information). In Sborník 27. konference o geometrii a počítačové grafice. České Budějovice: ČSGG, 2007. p. 67-72, 6 pp. ISBN 978-80-85763-41-6.
  199. 2006

  200. MISÁKOVÁ, Miroslava. Budování formátů běžných i speciálních e-kurzů na MU v Brně v roce 2005 (Typical and special e-courses formats at MU in Brno in 2005). In E-learning přichází: sborník SCO 2006. Sborník 3. ročníku konference o e-learningu --- SCO 2006. Brno: vydavatelství Masarykovy univerzity v Brně, 2006. p. 150-153, 4 pp. ISBN 80-210-3923-X.
  201. BRANDEJSOVÁ, Jitka and Michal BRANDEJS. Cesta informačního systému od administrace studia k elektronické podpoře výuky (The way of information system from study adminstration to e-learning). In Univerzitné informačné systémy. Nitra: Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, Združenie EUNIS Slovensko, 2006. p. 12-16. ISBN 80-8050-976-X.
  202. BRANDEJSOVÁ, Jitka and Michal BRANDEJS. Development of E-learning and Its Integration into Masaryk University Information system. In Information and Communication Technology in Education. Rožnov pod Radhoštěm: University of Ostrava, 2006. p. 162-164. ISBN 80-7368-199-4.
  203. JANÍKOVÁ, Věra and Jana LIŠKOVÁ. Efektivita e-learningu ve výuce německého jazyka (Effectiveness of E-learning in German Training). In Autonomie a cizojazyčná výuka. Brno: Masarykova univerzita, 2006. p. 292-301, 10 pp. ISBN 80-210-4164-1.
  204. GREGAR, Tomáš and Tomáš PITNER. E-learning - jen obsah? + Služby Web 2.0 v podpoře vzdělávání (E-learning - just a content? + Web 2.0 services in learning). 2006.
  205. ZOUNEK, Jiří. E-learning a vzdělávání. Několik pohledů na problematiku e-learningu (E-learning and Education. Some views on the theme of e-learning). Pedagogika, Praha: PedF UK, 2006, LVI, No 4, p. 335-347. ISSN 0031-3815.
  206. BRANDEJSOVÁ, Jitka and Michal BRANDEJS. E-learning v Informačním systému na Masarykově univerzitě (Masaryk university e-learning incorporated into information system). In ALTERNATIVNÍ METODY VÝUKY 2006. Praha: Přírodovědecká fakulta Univerzity Karlovy v Praze, 2006. p. 82-87. ISBN 80-7305-554-6.
  207. BRANDEJSOVÁ, Jitka. E-technici pomáhají učitelům s osvojováním e-learningu (E-technicians support staff for e-learning activities). muni.cz, Brno: Masarykova univerzita, 2006, Ročník 2, říjen 2006, p. 5-6. ISSN 1801-0806.
  208. KŘIPAČ, Miroslav. Implementation Strategies of Learning Environment Integration. In The 4th International Conference on Education and Information Systems: Technologies and Applications. EISTA'06. Orlando, Florida, USA: International Institute of Informatics and Systemic, 2006. p. 67 - 70, 4 pp. ISBN 980-6560-80-9.
  209. VLK, Daniel, Aleš BOUREK, Lenka FORÝTKOVÁ and Kristina ZGODAVOVÁ. Improhealth - e-learningový kurz zdravotnického manažmentu (Improhealth - e-learning for health care management). Bratislava Medical Journal, Bratislava, Slovakia: School of Medicine, Comenius University, 2006, vol. 2006, 107/4, p. 178-9. ISSN 0006-9248.
  210. BUCHTOVÁ, Pavla. Metodické aspekty výuky literatury prostřednictvím e-learningu (Methodological aspects of teaching literature via e-learning). In Sborník příspěvků ze semináře a soutěže eLearning 2006. Hradec Králové: Gaudeamus, Univerzita Hradec Králové, 2006. p. 150-154, 5 pp. ISBN 80-7041-416-2.
  211. SCHWARZ, Daniel and Ladislav DUŠEK. Multimediální podpora výuky klinických a zdravotnických oborů (Multimedia support of medical education). 2006.
  212. BRANDEJSOVÁ, Jitka. Odhalování plagiátů na Masarykově univerzitě. (Tracing and Fighting Plagiarism at Masaryk University). Ikaros [online], 2006, roč. 10, č. 11, p. 1-3. ISSN 1212-5075.
  213. VYBÍRAL, Zbyněk and David SKORUNKA. Positive aspects of disinhibited process in online training group. International Journal of Psychotherapy, 2006, vol. 10, No 2, p. 61-68. ISSN 1356-9082.
  214. KAZELLEOVÁ, Jitka. Projekt ESF CZ.04.1.03/3.1.15.2/0061 Vytvoření podpůrné sítě pro inovativní formy celoživotního vzdělávání pedagogických pracovníků a pracovníků ve školství a jejich sdílení prostřednictvím e-learningu v LMS Moodle. (Project Corroborative System for Innovative Forms of Lifelong Education of Teachers and Other Pedagogical Staff and Sharing the Materials in the E-learning System LMS Moodle.). 2006.
  215. SCHWARZ, Daniel and Ladislav DUŠEK. Report RITM II: Moderní metody výuky lékařských oborů pomocí informačních technologií a telemedicíny (Report CITM II: Modern methods of medical education with the use of information technologies and telemedicine). Brno: Masarykova univerzita, 2006. 105 pp. ISBN 80-210-4213-3.
  216. WALLETZKÝ, Leonard, Jan SLEZÁK and Hynek JULÍNEK. Rozvoj multimediálních aplikací v e-learningovém prostředí Studium On-line (Developing of multimedia applications in the e-learning system Studium On-line). In E-learning přichází: sborník SCO 2006. 1. vyd. Brno: Vydavatelství Masarykovy univerzity, 2006. p. 143-148, 6 pp. ISBN 80-210-3923-X.
  217. SOJKA, Petr and Jiří NĚMEC. SCO 2006, Sharable Content Objects, 3. ročník konference o elektronické podpoře výuky, Brno, Česká republika (SCO 2006, Sharable Content Objects, 3rd conference about electronic support of learning, Brno, Czech Republic). Edited by Sojka P., Němec J. prvni. Brno: Masaryk University, 2006. 200 pp. ISBN 80-210-3923-X.
  218. BRANDEJSOVÁ, Jitka. Skenováním písemek se zjednodušuje zkoušení. muni.cz, Brno: Masarykova univerzita, 2006, Ročník 2, únor 2006. ISSN 1801-0806.
  219. PITNER, Tomáš and Tomáš GREGAR. Technologie sémantického webu pro vzdělávání (Semantic web technology for e-learning). 2006.
  220. GREGAR, Tomáš and Radka POSPÍŠILOVÁ. Tvorba a využití vizuálních ontologií v elektronické podpoře výuky (Visual ontology creation and its usage in e-learning). In DATAKON 2006, Sborník databázové konference. Masarykova univerzita. Brno: Masarykova univerzita, 2006. p. 169-178, 9 pp. ISBN 80-210-4102-1.
  221. GREGAR, Tomáš and Tomáš PITNER. Vizualizace dat ve výuce (E-learning data visualization). In Sborník konference Informatika 2006. Brno: PEF MZLU Brno, 2006. p. 1-6, 6 pp. ISBN 80-7302-111-0.
  222. GREGAR, Tomáš and Jan PAVLOVIČ. Vizualizace ontologií ve vyhledávacím systému vědeckých publikací (Ontology Visualization in Searching System). In SCO 2006, Sharable Content Objects, 3. ročník konference o elektronické podpoře výuky. Brno: Masarykova univerzita, 2006. p. 47-52, 203 pp. ISBN 80-210-3923-X.
  223. GREGAR, Tomáš, Zuzana NEVĚŘILOVÁ, Adam RAMBOUSEK and Tomáš PITNER. Vizualizace znalostí v e-learningu (Knowledge visualization in E-learning). In SCO 2006, Sharable Content Objects, 3. ročník konference o elektronické podpoře výuky. 2006. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2006. p. 39-45, 7 pp. ISBN 80-210-3923-X.
  224. PETRŽELKA, Josef. Výuka filosofie s pomocí ELFu (Philosophy Teaching with the Aid of ELF). In Vyučovanie filozofie: problémy, inovácie, diskusie v rámci krajín V4. 1. vyd. Bratislava: Univerzita Komenského v Bratislavě, 2006. p. 33-41, 9 pp. ISBN 80-223-2203-2.
  225. SCHWARZ, Daniel. Webový portál LF MU pro multimediální podporu výuky klinických a zdravotnických oborů (Web Portal of Faculty of Medicine MU for Multimedia Support of Education in Medicine). In Spolupráce univerzit při efektivní tvorbě a využívání vzdělávacích zdrojů - konference BELCOM'06. Praha: ČVUT, 2006. p. 17-17, 1 pp. ISBN 80-239-660.
  226. 2005

  227. FICTUMOVÁ, Jarmila. E-learning for translators and interpreters - the Case of CMS Moodle. In Resources and Tools for e-Learning in Translation and Localisation. 21-23 March 2005. Leeds, Great Britain: University of Leeds, 2005. p. 16 - 19, 4 pp.
  228. CÍDLOVÁ, Hana, Jitka MACENAUEROVÁ and Jitka POŽÁROVÁ. E-learning jako možnost rozšíření výuky směrem k zájmovým oblastem (E-learning as a Possibility of Education Extention Towards Hobby Activities). In SCO 2005. Sborník 2. ročníku konference o elektronické podpoře výuky. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2005. p. 147-149, 3 pp. ISBN 80-210-3699-0.
  229. ZOUNEK, Jiří. E-learning z druhé strany: pohled studentů (E-learning from the other side: students` point of view). In SCO 2005. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2005. p. 223-228, 6 pp. ISBN 80-210-3699-0.
  230. HANUŠOVÁ, Světlana, Pavel VÁŇA and Tamara VÁŇOVÁ. E-learningová podpora výuky cizích jazyků na PdF (E-learning support of foreign language teaching at the Faculty of Education). In Od programovaného učení k e-learningu. 1. vyd. Ostrava: Pedagogická fakulta Ostravské univerzity, 2005. p. 34-38, 5 pp. ISBN 80-736-8053-X.
  231. SOJKA, Petr. Extrémní výuka: projekt DVD 10@FI (Extreme teaching: procet of DVD 10@FI). In Sborník konference Informatika XVI. 1. vyd. Brno: Konvoj, 2005. p. 175-180, 6 pp. ISBN 80-7302-083-1.
  232. RAMBOUSEK, Jiří, Tamara VÁŇOVÁ and Daniel MIKŠÍK. Ke koncepci elektronické podpory výuky v akademickém prostředí (On the conception of e-learning in the academic environment). In SOJKA, Petr and Tomáš PITNER. Sborník 2. ročníku konference o elektornické podpoře výuky SCO 2005. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2005. p. 237-242, 6 pp. ISBN 80-210-3699-0.
  233. GREGAR, Tomáš and Tomáš PITNER. Natural Language Processing Tools in E-learning (especcially for Czech language). In Conference proceedings - Information and Communications Technologies in Education. Košice, Slovak Republic: elfa, Košice, Slovak Republic, 2005. p. 273-279, 6 pp. ISBN 80-8086-016-6.
  234. DRÁPELA, Martin. Online Dictionaries of Contemporary English. In New trends in educating future teachers of English. Olomouc: Univerzita Palackého, 2005. p. 25-30. ISBN 80-244-1249-7.
  235. WALLETZKÝ, Leonard, Hynek JULÍNEK, Jan SLEZÁK and Martin KVIZDA. On-line způsob výuky pomocí videokonferencí a jeho integrace do LMS (On-line way of learning with the videoconferencing and its integration into LMS). In Sborník z konference EMTECH 2005. 1. vyd. Praha: ČVUT v Praze, 2005. p. 34-39, 6 pp. ISBN 80-01-03336-8.
  236. WALLETZKÝ, Leonard, Martin KVIZDA, Jan SLEZÁK and Hynek JULÍNEK. On-line zpuůsob výuky pomocí videokonferencí a jeho integrace do LMS (On-line way of learning and its integration into LMS). In E-learning přichází: sborník SCO 2005. 1. vyd. Brno: Vydavatelství Masarykovy univerzity v Brně, 2005. p. 179-182, 4 pp. ISBN 80-210-3699-0.
  237. HRTOŇOVÁ, Nina. Proč e-learning? (Why e-learning?). Zpravodaj ÚVT MU : bulletin pro zájemce o výpočetní techniku na Masarykově univerzitě, Brno: MU v Brně, 2005, XVI, No 2, p. 11-16. ISSN 1212-0901.
  238. HANUŠOVÁ, Světlana. Reflexe v pedagogické praxi v rámci pregraduální přípravy učitelů anglického jazyka (Reflection in teaching practice within pre-service English language teacher education). In Pedagogická praxe a profesní rozvoj studentů. 1. vyd. Brno: MSD, 2005. p. 96 - 100, 5 pp. ISBN 80-210-3884-5.
  239. SCHWARZ, Daniel and Ladislav DUŠEK. Report RITM: Informační technologie a telemedicína ve výuce klinických a zdravotnických oborů (Report CITM: Information technologies and telemedicine in medical education). Brno: Masarykova univerzita, 2005. 101 pp. ISBN 80-210-3924-8.
  240. SOJKA, Petr and Tomáš PITNER. SCO 2005, Sharable Content Objects, 2. ročník konference o elektronické podpoře výuky, Brno, Česká republika (SCO 2005, Sharable Content Objects, 2nd conference about electronic support of learning, Brno, Czech Republic). Edited by Sojka P., Pitner T. prvni. Brno: Masaryk University, 2005. 260 pp. ISBN 80-210-3699-0.
  241. PAVLOVIČ, Jan, Tomáš PITNER, Lukáš SVOBODA and Miroslav KUBÁSEK. Searching and E-learning System above Digital Sources. In Sborník SCO2005. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2005. p. 39-44, 242 pp. ISBN 80-210-3699-0.
  242. SMRŽ, Pavel, Tomáš PITNER and Tomáš GREGAR. Technologie zpracování přirozeného jazyka pro elektronickou podporu výuky (Natural Language Processing Technologies for E-learning). In Sborník konference Informatika XVI. 1. vyd. Brno: Konvoj, 2005. p. 168-175. ISBN 80-7302-083-1.
  243. HŘEBÍČEK, Jiří and Jan KOHOUT. Využití e-learningových nástrojů MAPLE při výuce matematického modelování (E-learning tools MAPLE in mathematical modelling education). In Sborník 2. ročníku konference o elektronické podpoře výuky SCO 2005. Brno, Česká republika: Masarykova univerzita v Brně, 2005. p. 53-58, 6 pp. ISBN 80-210-3699-0.
  244. GREGAR, Tomáš and Tomáš PITNER. Využití nástrojů pro zpracování přirozeného jazyka v e-learningu (Usage of natural language processing tools in e-learning). In Sborník 2. ročníku konference o elektronické podpoře výuky SCO 2005. Brno, Czech Republic: Masarykovy univerzita v Brně, 2005. p. 45-50, 6 pp. ISBN 80-210-3699-0.
  245. 2004

  246. PITNER, Tomáš, Pavel SMRŽ and Jiří VERNER. Adaptace a integrace open-source LMS a Informačního systému Masarykovy univerzity v Brně (Adaptation and Integration of the Open-source LMS and Information System of the Masaryk University in Brno). In Sborník. 1. vyd. Praha: ČVUT, 2004. p. 21-28. ISBN 81-01-03167-5.
  247. PITNER, Tomáš. E-learning na Masarykově univerzitě (E-learning at Masaryk University). In Sborník příspěvků Informatika XIV. 1. vyd. Brno: KONVOJ, 2004. p. 93-98. ISBN 80-7302-066-1.
  248. ZOUNEK, Jiří. E-learningová podpora výuky jako možná cesta rozvoje pregraduálního učitelského studia (E-learning and Teacher Training). In Oborové didaktiky v pregraduálním učitelském studiu. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2004. p. 1-6, 6 pp. ISBN 80-210-3474-2.
  249. PITNER, Tomáš and Jaroslav RÁČEK. Ilias and its integration with the university information system. In Information and Communication Technology in Education. Ostrava: University of Ostrava, 2004. p. 293-296. ISBN 80-7042-993-3.
  250. BRANDEJS, Michal, Miroslava MISÁKOVÁ, Miroslav KŘIPAČ, Andrea ŠIKULOVÁ and Jan KASPRZAK. Informační systém Masarykovy univerzity v Brně. Skalský dvůr, 18. - 19. října 2004: Evropská Organizace pro Univerzitní Informační Systémy - EUNIS, 2004. Univerzitní informační systémy.
  251. BRANDEJS, Michal, Miroslava MISÁKOVÁ, Miroslav KŘIPAČ, Andrea ŠIKULOVÁ and Jan KASPRZAK. Informační systém Masarykovy univerzity v Brně. Skalský dvůr, 18. - 19. října 2004: Evropská Organizace pro Univerzitní Informační Systémy - EUNIS, 2004. Univerzitní informační systémy.
  252. SMRŽ, Pavel. Integrating Natural Language Processing into E-learning - A Case of Czech. In Proceedings of the Workshop on eLearning for Computational Linguistics and Computational Linguistics for eLearning, COLING 2004. Geneva, Switzerland: Universite de Geneve, 2004. p. 1-10, 10 pp.
  253. SMRŽ, Pavel. Integrating Ontologies into Learning Management Systems - A Case of Czech. In Proceedings of the Workshop on Ontologies, Semantics, and E-learning (WOSE 2004) in On the Move to Meaningful Internet Systems 2004: OTM 2004 Workshops. Berlin, Germany: Springer, 2004. p. 768-772, 5 pp. ISBN 3-540-23664-3.
  254. KVIZDA, Martin. Koncepce celoživotního vzdělávání v rámci virtuální fakulty "eSF" (Design of life-long learning within the framework of the virtual faculty "eSF"). In Distanční vzdělávání v České republice. III. národní konference. Praha: Národní centrum distančního vzdělávání, 2004. p. 185-189, 5 pp. ISBN 80-86302-02-4.
  255. CÍDLOVÁ, Hana. Obecná, anorganická a fyzikální chemie - využití e-learningu ve výuce (General, Anorganic and Physical Chemistry: use of e-learning at the educational process). In Sborník příspěvků ze setkání SCO 2004: E-learning přichází. Brno: MU v Brně, 2004. p. 69-71, 3 pp. ISBN 80-210-3409-2.
  256. RAMBOUSEK, Jiří. Poznámky k e-learningu na vysokých školách (Notes on e-learning in higher education). In E-learning příchází - sborník setkání SC0 2004. Vydání první. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2004. p. 29-34, 6 pp. ISBN 80-210-3409-2.
  257. BAŽANT, Ivo, Pavel DRÁŠIL, Tomáš PITNER and Boris ŠIMÁK. Relevantní standardy v oblasti e-Learningu (Relevant standards in e-Learning). Praha: CESNET z.s.p.o., 2004. 17 pp. 24/2004.
  258. FICTUMOVÁ, Jarmila. Technology-enhanced Translator Training. In Second International Workshop on Language Resources for Translation Work, Research and Training. Geneva 2004: Coling 2004, 2004. p. 31-35, 6 pp.
  259. FICTUMOVÁ, Jarmila. Učitelé vytvářejí kurzy na webu (Teachers create courses on the web). In SCO 2004: E-learning přichází. první. Brno: MU v Brně, 2004. p. 39-45, 6 pp. ISBN 80-210-3409-2.
  260. PITNER, Tomáš. Úvod do LMS ILIAS (Introduction to LMS ILIAS). In Sborník příspěvků ze setkání SCO 2004: E-learning přichází. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2004. p. 13-16. ISBN 80-210-3409-2.
  261. STAUDEK, Tomáš. Výuka digitální fotografie na VŠ (Teaching Digital Photography at University). In Sborník příspěvků 24. mezinárodní konference Geometrie a počítačová grafika. Ostrava: VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2004. p. 188-192. ISBN 80-248-0581-2.
  262. 2003

  263. PITNER, Tomáš. E-learning na Masarykově univerzitě (2) (E-learning at the Masaryk University (2)). Zpravodaj ÚVT MU, Brno: Masarykova univerzita, 2003, XIII, No 3, p. 14-16. ISSN 1212-0901.
  264. PITNER, Tomáš. E-learning na Masarykově univerzitě (3) (E-learning at the Masaryk university (3)). Zpravodaj ÚVT MU, Brno: Masarykova univerzita, 2003, XIII, No 4, p. 3-6. ISSN 1212-0901.
  265. PITNER, Tomáš. E-learning na Masarykově univerzitě (4) (E-learning at the Masaryk University (4)). Zpravodaj ÚVT MU, Brno: Masarykova univerzita, 2003, XIII, No 5, p. 8-11. ISSN 1212-0901.
  266. PROKEŠ, Josef. Kniha versus počítač? (Book Versus Computer?). Host - měsíčník pro literaturu a čtenáře, Brno: Host, 2003, XIV, 08/2003, p. 25 - 27. ISSN 1211-9938.
  267. DVOŘÁK, Martin. Practicing English Grammar by Means of Electronic Drilling Exercises. In Sborník příspěvků z konference Profilingua 2003. Dobrá Voda: Fakulta humanitních studií ZČU v Plzni, Lingvistická pracoviště FHS, 2003. p. 20-22, 567 pp. ISBN 80-86473-59-7.
  268. 2002

  269. PITNER, Tomáš. E-learning na Masarykově univerzitě (E-learning at the Masaryk University). Zpravodaj ÚVT MU, Brno: Masarykova univerzita, 2002, XIII, No 2, p. 10-14. ISSN 1212-0901.
  270. DVOŘÁK, Martin. Internet Language Teaching, Production of Electronic Teaching Material. In Odborný jazyk v procesu evropské integrace. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta mezinárodních vztahů, 2002. p. 40-43, 420 pp. ISBN 80-245-0417-0.
  271. 2001

  272. TROJAN, Jakub. Srovnání výuky zeměpisu na středních školách v ČR a SRN (Comparison of geographical education in Czechia and Germany). Geografické rozhledy, Praha, 2001, vol. 11, No 1, p. 14-14. ISSN 1210-3004.
Display details
Displayed: 21. 4. 2019 14:29