PETROVIĆOVÁ, Katarina. E-learningový kurz Četba Caesara (Reading Caesar as an E-learning Course). In Netradiční přístupy k výuce klasických jazyků. (Ed. Barbara Pokorná.). Olomouc: Univerzita Palackého, 2008, p. 19 do 23, 5 pp. ISBN 978-80-244-1918-3.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name E-learningový kurz Četba Caesara
Name in Czech E-learningový kurz Četba Caesara
Name (in English) Reading Caesar as an E-learning Course
Authors PETROVIĆOVÁ, Katarina (203 Czech Republic, guarantor).
Edition Olomouc, Netradiční přístupy k výuce klasických jazyků. (Ed. Barbara Pokorná.), p. 19 do 23, 5 pp. 2008.
Publisher Univerzita Palackého
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 60200 6.2 Languages and Literature
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14210/08:00026113
Organization unit Faculty of Arts
ISBN 978-80-244-1918-3
Keywords (in Czech) klasická filologie; e-learning; nové učební metody
Keywords in English classical philology; e-learning; modern methods of teaching
Tags classical philology, e-learning, modern methods of teaching
Changed by Changed by: doc. Mgr. Katarina Petrovićová, Ph.D., učo 10362. Changed: 11/2/2010 11:01.
Abstract
V příspěvku autorka popisuje výhody i nevýhody konkrétního e-learningového kurzu z hlediska tvůrce kurzu: vyučující a tutorky zároveň, i uživatelů: studentů.
Abstract (in English)
In the paper, the advantages as well as disadvantages of the particular e-learning course are described: from the point of view of both the author (i.e. teacher and tutor of the course) and the users (i.e. students).
Links
MSM0021622435, plan (intention)Name: Středisko pro interdisciplinární výzkum starých jazyků a starších fází jazyků moderních
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, The Centre for the Interdisciplinary Research of Ancient Languages and Older Stages of Modern Languages
PrintDisplayed: 27/7/2024 14:25