CVETANOVA CVETKOVA, Zornica. Úloha e-testů ve výuce bulharštiny pro cizince (The Role of E-tests in Teaching Bulgarian for Foreigners). In Krejčová, Elena; Krejčí, Pavel. Výuka jihoslovanských jazyků a literatur v dnešní Evropě. Brno: Občanské sdružení Porta Balkanica, 2014, p. 405-411. ISBN 978-80-904846-7-2.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Úloha e-testů ve výuce bulharštiny pro cizince
Name (in English) The Role of E-tests in Teaching Bulgarian for Foreigners
Authors CVETANOVA CVETKOVA, Zornica (100 Bulgaria, guarantor, belonging to the institution).
Edition Brno, Výuka jihoslovanských jazyků a literatur v dnešní Evropě, p. 405-411, 7 pp. 2014.
Publisher Občanské sdružení Porta Balkanica
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 60200 6.2 Languages and Literature
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form printed version "print"
RIV identification code RIV/00216224:14210/14:00076578
Organization unit Faculty of Arts
ISBN 978-80-904846-7-2
Keywords (in Czech) e-learning; e-test; bulharština pro cizince
Keywords in English e-learning; e-test; Bulgarian for foreigners
Tags alternativní výukové metody, cizojazyčná výuka, e-learning, e-testy, neoborová bulharština na FF MU, RIV - zkontrolováno, rivok
Tags International impact, Reviewed
Changed by Changed by: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Changed: 10/3/2015 12:57.
Abstract
Cílem tohoto článku je představit různé druhy otázek (cvičení), ze kterých se mohou e-testy skládat, s ohledem na úlohu, kterou v cizojazyčné výuce plní.
Abstract (in English)
The goal of this paper is to introduce different types of questions, which could be part of an e-test in a language course, and to specify their function in the study process.
Links
MUNI/A/0790/2013, interní kód MUName: Současné trendy ve výzkumu slovanských literatur, jazyků a kultur (Acronym: SLAV2014)
Investor: Masaryk University, Category A
PrintDisplayed: 25/4/2024 07:45