SUDICKÝ, Petr. E-learning 2.0 : Teoretická východiska a praktická řešení (Towards E-learning 2.0 : Theory and Practice). In Jiří Dostál. Nové technologie ve vzdělávání: Vzdělávací software a interaktivní tabule. Olomouc: Pedagogická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci. p. 71 - 76. ISBN 978-80-244-2720-1. 2011.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name E-learning 2.0 : Teoretická východiska a praktická řešení
Name (in English) Towards E-learning 2.0 : Theory and Practice
Authors SUDICKÝ, Petr (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution).
Edition Olomouc, Nové technologie ve vzdělávání: Vzdělávací software a interaktivní tabule, p. 71 - 76, 6 pp. 2011.
Publisher Pedagogická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form printed version "print"
RIV identification code RIV/00216224:14210/11:00107034
Organization unit Faculty of Arts
ISBN 978-80-244-2720-1
Keywords (in Czech) e-learning; Web 2.0; učební komunita
Keywords in English e-learning; Web 2.0; learning community
Tags e-learning
Tags Reviewed
Changed by Changed by: Mgr. Petr Sudický, učo 105945. Changed: 30/1/2019 21:32.
Abstract
Článek shrnuje hlavní teoretická východiska definující e-learning 2.0 a předkládá obecný model, jak využít moderních poznatků o vzdělávání při vytváření efektivních e-learningových materiálů, jež svým obsahem i strukturou vyhovují požadavkům a potřebám současných žáků.
Abstract (in English)
The article aims to summarise the main theoretical aspects defining e-learning 2.0 and to propose a general model of implementing these concepts into the practice of designing educational materials tailored to the needs of the current generation of students.
PrintDisplayed: 29/3/2024 11:21