2011
E-learning 2.0 : Teoretická východiska a praktická řešení
SUDICKÝ, PetrZákladní údaje
Originální název
E-learning 2.0 : Teoretická východiska a praktická řešení
Název anglicky
Towards E-learning 2.0 : Theory and Practice
Autoři
SUDICKÝ, Petr (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Olomouc, Nové technologie ve vzdělávání: Vzdělávací software a interaktivní tabule, od s. 71 - 76, 6 s. 2011
Nakladatel
Pedagogická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14210/11:00107034
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
ISBN
978-80-244-2720-1
Klíčová slova česky
e-learning; Web 2.0; učební komunita
Klíčová slova anglicky
e-learning; Web 2.0; learning community
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 30. 1. 2019 21:32, Mgr. Petr Sudický
V originále
Článek shrnuje hlavní teoretická východiska definující e-learning 2.0 a předkládá obecný model, jak využít moderních poznatků o vzdělávání při vytváření efektivních e-learningových materiálů, jež svým obsahem i strukturou vyhovují požadavkům a potřebám současných žáků.
Anglicky
The article aims to summarise the main theoretical aspects defining e-learning 2.0 and to propose a general model of implementing these concepts into the practice of designing educational materials tailored to the needs of the current generation of students.