D 2011

E-learning 2.0 : Teoretická východiska a praktická řešení

SUDICKÝ, Petr

Základní údaje

Originální název

E-learning 2.0 : Teoretická východiska a praktická řešení

Název anglicky

Towards E-learning 2.0 : Theory and Practice

Autoři

SUDICKÝ, Petr (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Olomouc, Nové technologie ve vzdělávání: Vzdělávací software a interaktivní tabule, od s. 71 - 76, 6 s. 2011

Nakladatel

Pedagogická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14210/11:00107034

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

ISBN

978-80-244-2720-1

Klíčová slova česky

e-learning; Web 2.0; učební komunita

Klíčová slova anglicky

e-learning; Web 2.0; learning community

Štítky

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 30. 1. 2019 21:32, Mgr. Petr Sudický

Anotace

V originále

Článek shrnuje hlavní teoretická východiska definující e-learning 2.0 a předkládá obecný model, jak využít moderních poznatků o vzdělávání při vytváření efektivních e-learningových materiálů, jež svým obsahem i strukturou vyhovují požadavkům a potřebám současných žáků.

Anglicky

The article aims to summarise the main theoretical aspects defining e-learning 2.0 and to propose a general model of implementing these concepts into the practice of designing educational materials tailored to the needs of the current generation of students.