KLAPALOVÁ, Alena. The Concept of value and knowledge in B2B relationship in the Czech Republic. In Economy & Business. první. Bourgas: Bourgas : Science Invest - Bourgas, Bulgaria, 2007, s. 41-51. ISBN 978-954-9368-27-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název The Concept of value and knowledge in B2B relationship in the Czech Republic
Název česky Pojem hodnoty a znalostí v B2B vztazích v České republice
Autoři KLAPALOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant).
Vydání první. Bourgas, Economy & Business, od s. 41-51, 11 s. 2007.
Nakladatel Bourgas : Science Invest - Bourgas, Bulgaria
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Bulharsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/07:00032534
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-954-9368-27-7
Klíčová slova anglicky value knowledge B2B relationship
Štítky value knowledge B2B relationship
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D., učo 1126. Změněno: 9. 4. 2010 15:55.
Anotace
The work in progress paper presents some findings from an ongoing research project for the Grant Agency of the Czech Republic dealing with in a broad sense the competitiveness of the small and middle enterprises. Except macro-economic factors, the attention in this research project is paid to the areas of concern which are on the theoretical as well as practical level underdeveloped in the Czech environment. In particular, there are three topics with the insufficient interest of theory and practice and the aim of the paper is to offer a look in the contemporary instance in this country within these topics.
Anotace česky
Příspěvek prezentuje některé z výsledků probíhajícího výzkumného projektu Grantové agentury ČR zabývajícícho se, v širokém slova smyslu, konkurenceschopností malých astředních podniků. Kromě makroekonomických faktorů je pozornost v projektu věnována oblastem zájmu, které nejsou na teeoretické i empirické úrovni v českém prostředí dostatečně známé.Konkrétně, existují tři témata s nedostatečným zájmem teorie a praxe a cílem přípsěvku je nabídnout pohled na stávající situaci týkajících se těchto témat.
Návaznosti
1M0524, projekt VaVNázev: Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky
VytisknoutZobrazeno: 30. 7. 2024 19:17