KLAPALOVÁ, Alena. The Concept of value and knowledge in B2B relationship in the Czech Republic. In Festive scientific conference on the occasion of 15th anniversary of the establishment of faculty of business and management. první. Brno: Brno : Vysoké učení technické fakulta Podnikatelská Brno, 2007, s. 84-94. ISBN 978-80-214-3482-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název The Concept of value and knowledge in B2B relationship in the Czech Republic
Název česky Pojem hodnoty a znalostí v B2B vztazích v České republice
Autoři KLAPALOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant).
Vydání první. Brno, Festive scientific conference on the occasion of 15th anniversary of the establishment of faculty of business and management. od s. 84-94, 11 s. 2007.
Nakladatel Brno : Vysoké učení technické fakulta Podnikatelská Brno
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/07:00032536
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-80-214-3482-0
Klíčová slova anglicky value knowledge B2B relationship
Štítky value knowledge B2B relationship
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D., učo 1126. Změněno: 9. 4. 2010 15:54.
Anotace
The work in progress paper presents some findings from an ongoing research project for the Grant Agency of the Czech Republic dealing with in a broad sense the competitiveness of the small and middle enterprises. Except macro-economic factors, the attention in this research project is paid to the areas of concern which are on the theoretical as well as practical level underdeveloped in the Czech environment. In particular, there are three topics with the insufficient interest of theory and practice and the aim of the paper is to offer a look-in the contemporary instance in this country within these topics.
Anotace česky
Příspěvek prezentuje některé výsledky z probíhajícícho výzkumného projektu Grantové agentury ČR, týkajícího se v nejširším slova smyslu konkurenceschopnosti malých astředních podniků. Vedle makroekonomických faktorů je pozornost v projektu věnována oblastem zájmu, které nejsou v českém prostředí dostatečně známé. Konkrétně, jssou to tři témata s nedostatečným zájmem ze strany teorie a praxe a cílem příspěvku je nabídnout vhled do stávajcící situace ohledně těchto témat.
Návaznosti
1M0524, projekt VaVNázev: Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky
VytisknoutZobrazeno: 1. 10. 2024 17:32