D 2007

Konkurenceschopnost podniku a zákazník

KLAPALOVÁ, Alena

Základní údaje

Originální název

Konkurenceschopnost podniku a zákazník

Název česky

Konkurenceschopnost podniku a zákazník

Název anglicky

Company competitiveness and customer

Autoři

KLAPALOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant)

Vydání

první. Brno, Vývojové tendence podniků III, od s. 122-191, 70 s. 2007

Nakladatel

Brno: : Masarykova univerzita v Brně

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50600 5.6 Political science

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14560/07:00022894

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

978-80-210-4466-1

Klíčová slova anglicky

competitiveness customer customer care customer power

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 9. 4. 2010 15:52, doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek prezentuje část výsledků analýzy dotazníkového šetření specifického výzkumu s názvem Konkurenceschopnost podniků, zaměřené na vybrané okruhy problematiky vztahu podnik zákazník konkurenceschopnost. Cílem analýzy bylo zjištění odlišností v chování podniků ve vztahu k zákazníkům, které by mohly poukázat na některé faktory konkurenceschopnosti nevyjádřené finančními ukazateli.

Anglicky

The paper presents the part of results of the questionnaire survey analysis targeted at the selected areas of questions in the company customer competitiveness relationships. The aim of the analysis was to find out the differencies in companies customers relations behaviour, which could show som,e competitiveness factors not expressed in financial terms.

Návaznosti

1M0524, projekt VaV
Název: Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky