2007
Konkurenceschopnost podniku a zákazník
KLAPALOVÁ, AlenaZákladní údaje
Originální název
Konkurenceschopnost podniku a zákazník
Název česky
Konkurenceschopnost podniku a zákazník
Název anglicky
Company competitiveness and customer
Autoři
KLAPALOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant)
Vydání
první. Brno, Vývojové tendence podniků III, od s. 122-191, 70 s. 2007
Nakladatel
Brno: : Masarykova univerzita v Brně
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50600 5.6 Political science
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14560/07:00022894
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
978-80-210-4466-1
Klíčová slova anglicky
competitiveness customer customer care customer power
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 9. 4. 2010 15:52, doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
V originále
Příspěvek prezentuje část výsledků analýzy dotazníkového šetření specifického výzkumu s názvem Konkurenceschopnost podniků, zaměřené na vybrané okruhy problematiky vztahu podnik zákazník konkurenceschopnost. Cílem analýzy bylo zjištění odlišností v chování podniků ve vztahu k zákazníkům, které by mohly poukázat na některé faktory konkurenceschopnosti nevyjádřené finančními ukazateli.
Anglicky
The paper presents the part of results of the questionnaire survey analysis targeted at the selected areas of questions in the company customer competitiveness relationships. The aim of the analysis was to find out the differencies in companies customers relations behaviour, which could show som,e competitiveness factors not expressed in financial terms.
Návaznosti
1M0524, projekt VaV |
|