KLAPALOVÁ, Alena. Obchod a spotřebitelé junioři Česká republika versus svět. In Súčasné trendy v obchode a v spotrebe. první. Bratislava: Bratislava: Ekonomická univerzita, 2007, s. 152-159.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Obchod a spotřebitelé junioři Česká republika versus svět
Název česky Obchod a spotřebitelé junioři Česká republika versus svět
Název anglicky Commerce and consumers - juniors - The Czech Republic versus the world
Autoři KLAPALOVÁ, Alena.
Vydání první. Bratislava, Súčasné trendy v obchode a v spotrebe, od s. 152-159, 8 s. 2007.
Nakladatel Bratislava: Ekonomická univerzita
Další údaje
Originální jazyk slovenština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
Klíčová slova anglicky commerce consumers Czech Republic world responsibility
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D., učo 1126. Změněno: 8. 6. 2009 14:33.
Anotace
Příspěvek je zamyšlení se nad možnostmi usměrnit negativní důsledky rostoucí pozice juniorů v roli spotřebitelů ze strany institucí. Zároveň nabízí určité srovnání mezi úsilím v této oblasti ve světě a v České republice.
Anotace česky
Příspěvek je zamyšlení se nad možnostmi usměrnit negativní důsledky rostoucí pozice juniorů v roli spotřebitelů ze strany institucí. Zároveň nabízí určité srovnání mezi úsilím v této oblasti ve světě a v České republice.
Anotace anglicky
The entry offers some thoughts about the possibilities to direct the negative consequences of the growing position of juniors in the role of consumers from the institutions point of view. withal it presents comparation between the effort round the world and in the Czech Republic
VytisknoutZobrazeno: 30. 7. 2024 19:23