D 2007

Obchod a spotřebitelé junioři Česká republika versus svět

KLAPALOVÁ, Alena

Základní údaje

Originální název

Obchod a spotřebitelé junioři Česká republika versus svět

Název česky

Obchod a spotřebitelé junioři Česká republika versus svět

Název anglicky

Commerce and consumers - juniors - The Czech Republic versus the world

Vydání

první. Bratislava, Súčasné trendy v obchode a v spotrebe, od s. 152-159, 8 s. 2007

Nakladatel

Bratislava: Ekonomická univerzita

Další údaje

Jazyk

slovenština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50600 5.6 Political science

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

Klíčová slova anglicky

commerce consumers Czech Republic world responsibility

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 8. 6. 2009 14:33, doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek je zamyšlení se nad možnostmi usměrnit negativní důsledky rostoucí pozice juniorů v roli spotřebitelů ze strany institucí. Zároveň nabízí určité srovnání mezi úsilím v této oblasti ve světě a v České republice.

Česky

Příspěvek je zamyšlení se nad možnostmi usměrnit negativní důsledky rostoucí pozice juniorů v roli spotřebitelů ze strany institucí. Zároveň nabízí určité srovnání mezi úsilím v této oblasti ve světě a v České republice.

Anglicky

The entry offers some thoughts about the possibilities to direct the negative consequences of the growing position of juniors in the role of consumers from the institutions point of view. withal it presents comparation between the effort round the world and in the Czech Republic