2007
Obchod a spotřebitelé junioři Česká republika versus svět
KLAPALOVÁ, AlenaZákladní údaje
Originální název
Obchod a spotřebitelé junioři Česká republika versus svět
Název česky
Obchod a spotřebitelé junioři Česká republika versus svět
Název anglicky
Commerce and consumers - juniors - The Czech Republic versus the world
Autoři
Vydání
první. Bratislava, Súčasné trendy v obchode a v spotrebe, od s. 152-159, 8 s. 2007
Nakladatel
Bratislava: Ekonomická univerzita
Další údaje
Jazyk
slovenština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50600 5.6 Political science
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
Klíčová slova anglicky
commerce consumers Czech Republic world responsibility
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 8. 6. 2009 14:33, doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
V originále
Příspěvek je zamyšlení se nad možnostmi usměrnit negativní důsledky rostoucí pozice juniorů v roli spotřebitelů ze strany institucí. Zároveň nabízí určité srovnání mezi úsilím v této oblasti ve světě a v České republice.
Česky
Příspěvek je zamyšlení se nad možnostmi usměrnit negativní důsledky rostoucí pozice juniorů v roli spotřebitelů ze strany institucí. Zároveň nabízí určité srovnání mezi úsilím v této oblasti ve světě a v České republice.