2007
Realizační fáze kurikula a jeho obsahová dimenze na příkladu jazykové výuky.
JANÍKOVÁ, VěraZákladní údaje
Originální název
Realizační fáze kurikula a jeho obsahová dimenze na příkladu jazykové výuky.
Název česky
Realizační fáze kurikula a jeho obsahová dimenze na příkladu jazykové výuky.
Název anglicky
The Implementation Stage of the Curriculum and its Contents in the Language Teaching.
Autoři
JANÍKOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. Brno, Absolvent základní školy. od s. 46-57, 12 s. 2007
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/07:00020594
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-4402-9
Klíčová slova anglicky
curriculum; contents; implementation stage; foreign language teaching; competences; research
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 18. 11. 2007 18:29, prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.
V originále
Příspěvek představuje zamyšlení nad realizační fází kurikula , která je jednou z nejzávažnějším pro realizaci cílů a obsahů formulovaných v projekční fázi kurikula a úzce souvisí s metodicko-didaktickou připraveností učitele. V závěru jsou uvedeny výsledky výzkumného šetření ve výuce němčiny u studentů a žáků základní školy ve výuce němčiny.
Anglicky
This paper is going to the implementation stage of the curriculum which seems to be cruial for succesful implementation of the aims and content defined in the project stage and is closely associated with the methodological skills of teacher. In fine are presented issues of two empirical researches by the student teachers of German and pupils in a basic school.
Návaznosti
GA406/05/0246, projekt VaV |
|