BLAŽKOVÁ, Růžena. Postavení dyskalkuliků na základní škole. In Specifické poruchy učení v kontextu vzdělávacích oblastí RVP ZV. první. Brno: Paido, 2007, s. 263-268. edice pedagogické literatury, č.272. ISBN 978-80-7315-162-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Postavení dyskalkuliků na základní škole
Název česky Postavení dyskalkuliků na základní škole
Název anglicky Pupils of dysabilities on the primary school
Autoři BLAŽKOVÁ, Růžena (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání první. Brno, Specifické poruchy učení v kontextu vzdělávacích oblastí RVP ZV, od s. 263-268, 6 s. edice pedagogické literatury, č.272, 2007.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/07:00050842
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-162-1
Klíčová slova česky výuka matematiky; žáci s dyskalkulií
Klíčová slova anglicky teaching of mathematics; disabilities; dyscalculia
Štítky teaching of mathematics disabilities
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: RNDr. Růžena Blažková, CSc., učo 310. Změněno: 5. 4. 2012 13:39.
Anotace
Výsledky předvýzkumu, který se týkal zjištění kvantitativního podílu žáků s diagnostikovanou dyskalkulií na počtu žáků základní školy.
Anotace anglicky
Research results - quantitative number of pupils with dyscalculia in the number of pupils at primary school.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 28. 4. 2024 19:43