COLLINS, Rita Chalmers. Applying Differentiated Instruction in The Integrated Classroom. In Přístupy ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základní škole. 1. vyd. Brno: Paido, 2007, s. 72 - 87, 15 s. ISBN 9788073151508.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Applying Differentiated Instruction in The Integrated Classroom
Název česky Využití diferencované výuky v integrované třídě
Autoři COLLINS, Rita Chalmers (840 Spojené státy, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, Přístupy ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základní škole, od s. 72 - 87, 15 s. 2007.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/07:00022949
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 9788073151508
Klíčová slova anglicky pupil with specific learning difficulties; teaching English; differentiated instruction.
Štítky differentiated instruction., teaching English
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Dr. Rita Chalmers Collins, učo 195579. Změněno: 27. 5. 2009 14:49.
Anotace
Differentiated instruction is a classroom method that allows teacher to organize materials and learning so that each student has an opportunity to benefit as much as possible. Through the use of techniques such as scaffolding, grouping and learning centers, the teacher is able to align learning goals with students individual abilities. Beginning with clear identification of educational objectives, implementing differentiated instruction involves managing content, materials and assessment. This method is useful in any classroom where there is a spectrum of learners including those classes serving students with special needs.
Anotace česky
Diferencovaná výuka je metodou, která učitelům umožňuje organizovat učivo tak, aby každý student měl možnost těžit z výuky co možná nejvíce. Skrze techniky jako je používání stanovišť, skupin nebo tzv. učebních center je učitel schopen naplnit učební cíle zaměřené přímo na schopnosti daného studenta. Je třeba jasně identifikovat edukační cíle. Metoda je použitelná v jakékoliv třídě s celým spektrem žáků včetně žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 12. 10. 2024 01:19