D 2007

Applying Differentiated Instruction in The Integrated Classroom

COLLINS, Rita Chalmers

Základní údaje

Originální název

Applying Differentiated Instruction in The Integrated Classroom

Název česky

Využití diferencované výuky v integrované třídě

Autoři

COLLINS, Rita Chalmers (840 Spojené státy, garant)

Vydání

1. vyd. Brno, Přístupy ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základní škole, od s. 72 - 87, 15 s. 2007

Nakladatel

Paido

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/07:00022949

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

9788073151508

Klíčová slova anglicky

pupil with specific learning difficulties; teaching English; differentiated instruction.

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 27. 5. 2009 14:49, Dr. Rita Chalmers Collins

Anotace

V originále

Differentiated instruction is a classroom method that allows teacher to organize materials and learning so that each student has an opportunity to benefit as much as possible. Through the use of techniques such as scaffolding, grouping and learning centers, the teacher is able to align learning goals with students individual abilities. Beginning with clear identification of educational objectives, implementing differentiated instruction involves managing content, materials and assessment. This method is useful in any classroom where there is a spectrum of learners including those classes serving students with special needs.

Česky

Diferencovaná výuka je metodou, která učitelům umožňuje organizovat učivo tak, aby každý student měl možnost těžit z výuky co možná nejvíce. Skrze techniky jako je používání stanovišť, skupin nebo tzv. učebních center je učitel schopen naplnit učební cíle zaměřené přímo na schopnosti daného studenta. Je třeba jasně identifikovat edukační cíle. Metoda je použitelná v jakékoliv třídě s celým spektrem žáků včetně žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání