B 2007

Poruchy učení v matematice a možnosti jejich nápravy

BLAŽKOVÁ, Růžena, Květoslava MATOUŠKOVÁ a Milena VAŇUROVÁ

Základní údaje

Originální název

Poruchy učení v matematice a možnosti jejich nápravy

Název česky

Poruchy učení v matematice a možnosti jejich nápravy

Název anglicky

Disorders of learning in mathematics and how to remedy

Autoři

BLAŽKOVÁ, Růžena (203 Česká republika, garant), Květoslava MATOUŠKOVÁ (203 Česká republika) a Milena VAŇUROVÁ (203 Česká republika)

Vydání

Brno, 96 s. Dotisk 1. vydání, 2007

Nakladatel

Paido . edice pedagogické literatury

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/07:00022972

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-85931-89-3

Klíčová slova anglicky

primary school;teaching mathematics;disorders of learning;

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 5. 6. 2009 16:26, RNDr. Milena Vaňurová, CSc.

Anotace

V originále

Publikace charakterizuje nejčastější typy poruch učení v matematice, odhaluje jejich příčiny a obsahuje praktické návody k jejich odstranění. Kniha je určena rodičům, učitelům, studentům učitelství a případně také speciálním pedagogům, kteří se touto problematikou ve své praxi zabývají.

Anglicky

Publications characterizes most common types of failures in mathematics learning, reveals the cause and contains practical instructions for their removal. The book is intended for parents, teachers, students and teachers, where the special teachers who have this issue in its dealing with the practice

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání