2007
Nová východiska hudební výchovy v Rámcových vzdělávacích programech
CRHA, Bedřich a Zdeněk MAREKZákladní údaje
Originální název
Nová východiska hudební výchovy v Rámcových vzdělávacích programech
Název anglicky
New Resource of Music Education
Autoři
CRHA, Bedřich (203 Česká republika, garant) a Zdeněk MAREK (203 Česká republika)
Vydání
Brno, Musica viva in schola XX. Sborník prací pedagogické fakulty Masarykovy univerzity č.209, řada hudebně-výchovná č.20. od s. 23-28, 6 s. 2007
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/07:00032598
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-4445-6
Klíčová slova anglicky
axiological hierarchy and stratification;Music Pedagogy;sociology;education
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 3. 3. 2010 13:39, doc. PhDr. Bedřich Crha, CSc.
V originále
Stať hledá na základě dlouhodobých sociologických výzkumů odpovědi na otázky,zda Rámcové vzdělávací programy a jejich cíle skutečně přivedou žáka k pochopení umění jako specifického způsobu poznání,zda se podaří dosáhnout kultivace projevů a potřeb žáků a utvářet u nich společensky preferovanou hierarchii hodnot.
Anglicky
The study solves the questions of music education helps the students to understand to the art as a specific way of cognition and build the their positive value orientation on the base of long time sociological reseaches.