2007
Strategie tvorby e-learningových materiálů
SLABÝ, JiříZákladní údaje
Originální název
Strategie tvorby e-learningových materiálů
Název anglicky
Strategy of producing e-learning tutorials
Autoři
SLABÝ, Jiří
Vydání
Brno, Moderní technologie ve výuce, od s. 10-17, 8 s. 2007
Nakladatel
MSD
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7392-003-6
Klíčová slova anglicky
e-learning; strategy; taxonomy; NetAcad; Cisco; animation; Flash
Změněno: 5. 4. 2012 09:57, Dana Nesnídalová
V originále
Příspěvek představuje strategii tvorby e-learningových materiálů. Tato strategie plně dodržuje zásady Bloomovy taxonomie pro tvorbu e-learningových materiálů. Její nasazení je využíváno v IT oboru, kde úspěšně vzdělává odborníky přes deset let a sklidila několik ocenění. Strategie je demonstrována na výukovém programu Cisco Networking Academy Program (NetAcad), jež založila firma Cisco Systems z důvodu nedostatku IT odborníků. NetAcad byl v některých státech přijat jako oficiální vzdělávací systém podporovaných vládou (Rakousko, Slovensko, Maďarsko) a zčásti je tak financován z prostředků ministerstva školství. Díky tomu je projekt také mimo jiné ukázkou spolupráce privátního a veřejného sektoru. Příspěvek obsahuje kompletní prohlídku všech důležitých prvků výukového programu NetAcad a může inspirovat budoucí tvůrce e-learningových materiálů.
Anglicky
A purpose of the contribution is to introduce a strategy of producing e-learning tutorials. This strategy fully respects Bloom taxonomy for producing e-learning tutorials. This strategy is demonstrated on educational course Cisco Networking Academy (NetAcad). NetAcad has been in some countries accepted as official learning management system supported by government (Austria, Slovakia, Hungary) and is partly donated by means of Department of Education. NetAcad can be also taken as an example of collaboration of academic and commercial sector. The contribution contains full review of all important parts of NetAcad and can be used like an inspiration for other e-learning management system makers.