D 2007

Strategie tvorby e-learningových materiálů

SLABÝ, Jiří

Základní údaje

Originální název

Strategie tvorby e-learningových materiálů

Název anglicky

Strategy of producing e-learning tutorials

Autoři

SLABÝ, Jiří

Vydání

Brno, Moderní technologie ve výuce, od s. 10-17, 8 s. 2007

Nakladatel

MSD

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7392-003-6

Klíčová slova anglicky

e-learning; strategy; taxonomy; NetAcad; Cisco; animation; Flash
Změněno: 5. 4. 2012 09:57, Dana Nesnídalová

Anotace

V originále

Příspěvek představuje strategii tvorby e-learningových materiálů. Tato strategie plně dodržuje zásady Bloomovy taxonomie pro tvorbu e-learningových materiálů. Její nasazení je využíváno v IT oboru, kde úspěšně vzdělává odborníky přes deset let a sklidila několik ocenění. Strategie je demonstrována na výukovém programu Cisco Networking Academy Program (NetAcad), jež založila firma Cisco Systems z důvodu nedostatku IT odborníků. NetAcad byl v některých státech přijat jako oficiální vzdělávací systém podporovaných vládou (Rakousko, Slovensko, Maďarsko) a zčásti je tak financován z prostředků ministerstva školství. Díky tomu je projekt také mimo jiné ukázkou spolupráce privátního a veřejného sektoru. Příspěvek obsahuje kompletní prohlídku všech důležitých prvků výukového programu NetAcad a může inspirovat budoucí tvůrce e-learningových materiálů.

Anglicky

A purpose of the contribution is to introduce a strategy of producing e-learning tutorials. This strategy fully respects Bloom taxonomy for producing e-learning tutorials. This strategy is demonstrated on educational course Cisco Networking Academy (NetAcad). NetAcad has been in some countries accepted as official learning management system supported by government (Austria, Slovakia, Hungary) and is partly donated by means of Department of Education. NetAcad can be also taken as an example of collaboration of academic and commercial sector. The contribution contains full review of all important parts of NetAcad and can be used like an inspiration for other e-learning management system makers.