D 2007

Wie die Fremdsprachenlerner ihre Mitverantworung am eigenen Sprachenlernen wahrnehmen.

JANÍKOVÁ, Věra

Základní údaje

Originální název

Wie die Fremdsprachenlerner ihre Mitverantworung am eigenen Sprachenlernen wahrnehmen.

Název česky

Jak si žáci uvědomují svoji spoluzodpovědnost při učení se jazykům.

Název anglicky

How Learners Perceive their Share of Responsibility on their own Acquisition of the Language.

Autoři

JANÍKOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vyd. Brno, Didaktik des Deutschen als Fremdsprache in Lehre und Forschung. od s. 42-50, 9 s. 2007

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

němčina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

60200 6.2 Languages and Literature

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/07:00020637

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-4462-3

Klíčová slova anglicky

responsibility; foreign language acquisition; autonomous learning

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 5. 12. 2007 21:45, prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.

Anotace

V originále

Der Artikel präsentiert Ergebnisse einer deskriptiven Sondierungsuntersuchung dar. Das Ziel dieser Pilotforschung bestand darin, festzustellen, wie die Schüler im Fremdsprachenunterricht in den tschechischen Schulen ihre Rollen in Bezug auf die Prinzipien des autonomen Lernens wahrnehmen.

Česky

Studie představuje dílčí výsledky empirického deskriptivního výzkumu, jehož cílem bylo zjistit, do jaké míry žáci na vybraných českých školách vnímají svoji spoluzodpovědnost při učení se jazyku a v této souvislosti svoji pozměněnou roli vyplývají z principů autonomního učení.

Návaznosti

GA406/05/2107, projekt VaV
Název: Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka
Investor: Grantová agentura ČR, Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka