Wie die Fremdsprachenlerner ihre Mitverantworung am eigenen Sprachenlernen wahrnehmen.
JANÍKOVÁ, Věra. Wie die Fremdsprachenlerner ihre Mitverantworung am eigenen Sprachenlernen wahrnehmen. In Didaktik des Deutschen als Fremdsprache in Lehre und Forschung. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2007, s. 42-50. ISBN 978-80-210-4462-3. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Wie die Fremdsprachenlerner ihre Mitverantworung am eigenen Sprachenlernen wahrnehmen. |
Název česky | Jak si žáci uvědomují svoji spoluzodpovědnost při učení se jazykům. |
Název anglicky | How Learners Perceive their Share of Responsibility on their own Acquisition of the Language. |
Autoři | JANÍKOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant). |
Vydání | 1. vyd. Brno, Didaktik des Deutschen als Fremdsprache in Lehre und Forschung. od s. 42-50, 9 s. 2007. |
Nakladatel | Masarykova univerzita |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | němčina |
Typ výsledku | Stať ve sborníku |
Obor | 60200 6.2 Languages and Literature |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14410/07:00020637 |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
ISBN | 978-80-210-4462-3 |
Klíčová slova anglicky | responsibility; foreign language acquisition; autonomous learning |
Štítky | autonomous learning, foreign language acquisition, responsibility |
Příznaky | Mezinárodní význam, Recenzováno |
Změnil | Změnila: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Změněno: 5. 12. 2007 21:45. |
Anotace |
---|
Der Artikel präsentiert Ergebnisse einer deskriptiven Sondierungsuntersuchung dar. Das Ziel dieser Pilotforschung bestand darin, festzustellen, wie die Schüler im Fremdsprachenunterricht in den tschechischen Schulen ihre Rollen in Bezug auf die Prinzipien des autonomen Lernens wahrnehmen. |
Anotace česky |
---|
Studie představuje dílčí výsledky empirického deskriptivního výzkumu, jehož cílem bylo zjistit, do jaké míry žáci na vybraných českých školách vnímají svoji spoluzodpovědnost při učení se jazyku a v této souvislosti svoji pozměněnou roli vyplývají z principů autonomního učení. |
Anotace anglicky |
---|
The paper presents results of a descriptive probe examination. The aim of this pilot research was to find out how FL learners in Czech schools perceive their parts in the language acquisition process, as understood by the principles of autonomous learning. |
Návaznosti | |
---|---|
GA406/05/2107, projekt VaV | Název: Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka |
Investor: Grantová agentura ČR, Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka |
VytisknoutZobrazeno: 14. 10. 2024 10:12