2007
Wie die Fremdsprachenlerner ihre Mitverantworung am eigenen Sprachenlernen wahrnehmen.
JANÍKOVÁ, VěraZákladní údaje
Originální název
Wie die Fremdsprachenlerner ihre Mitverantworung am eigenen Sprachenlernen wahrnehmen.
Název česky
Jak si žáci uvědomují svoji spoluzodpovědnost při učení se jazykům.
Název anglicky
How Learners Perceive their Share of Responsibility on their own Acquisition of the Language.
Autoři
JANÍKOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. Brno, Didaktik des Deutschen als Fremdsprache in Lehre und Forschung. od s. 42-50, 9 s. 2007
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
němčina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/07:00020637
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-4462-3
Klíčová slova anglicky
responsibility; foreign language acquisition; autonomous learning
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 5. 12. 2007 21:45, prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.
V originále
Der Artikel präsentiert Ergebnisse einer deskriptiven Sondierungsuntersuchung dar. Das Ziel dieser Pilotforschung bestand darin, festzustellen, wie die Schüler im Fremdsprachenunterricht in den tschechischen Schulen ihre Rollen in Bezug auf die Prinzipien des autonomen Lernens wahrnehmen.
Česky
Studie představuje dílčí výsledky empirického deskriptivního výzkumu, jehož cílem bylo zjistit, do jaké míry žáci na vybraných českých školách vnímají svoji spoluzodpovědnost při učení se jazyku a v této souvislosti svoji pozměněnou roli vyplývají z principů autonomního učení.
Anglicky
The paper presents results of a descriptive probe examination. The aim of this pilot research was to find out how FL learners in Czech schools perceive their parts in the language acquisition process, as understood by the principles of autonomous learning.
Návaznosti
GA406/05/2107, projekt VaV |
|