2007
Poslání a účel praktického vzdělávání na univerzitě a role instruktora v něm
NAVRÁTIL, PavelZákladní údaje
Originální název
Poslání a účel praktického vzdělávání na univerzitě a role instruktora v něm
Název česky
Poslání a účel praktického vzdělávání na univerzitě a role instruktora v něm
Název anglicky
Purpose of Practical Education at University and the Role of an Instructor
Autoři
Vydání
1. vyd. Bratislava, NOVÉ TRENDY V PRÍPRAVE A UPLATNENÍ SOCIÁLNYCH PRACOVNÍKOV. od s. 194-198, 5 s. 2007
Nakladatel
Občianske združenie Sociálna práca, Katedra sociálnej práce Pedagogickej fakulty Univerzity Komenského v Bratislave
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Fakulta sociálních studií
ISBN
978-80-89185-27-6
Klíčová slova anglicky
practical education; social work education; supervision; field instruction; field instruction unit
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 31. 1. 2008 21:54, doc. PhDr. Pavel Navrátil, Ph.D.
V originále
V článku se zabývám tématem rozvoje odborných praxí v oblasti vzdělávání sociálních pracovníků jako nezbytného předpokladu růstu kvality vzdělávání sociálních pracovníků v ČR. Na konkrétním příkladu aktuálně realizovaného projektu poukazuji na některé inovativní možnosti a prvky praktického vzdělávání i jeho organizace. Zdůvodňuji potřebu provázání praktického vzdělávání se vzdělávacím programem, který probíhá v učebnách.
Anglicky
In the essay I consider questions on development of professionals practice in the social work education. I see the role of practical education as the most important part of the students competence building. I describe an example of the actually realised project which aims to improve practical training of the students. I discuss the reasons why professional training should be part of social work curriculum.