D 2007

Nadání v pohybu: Poznámky k možnostem kooperace "Gifted education" a mediální edukace v českém a anglo-americkém kontextu

KRÁTKÁ, Jana a Patrik VACEK

Základní údaje

Originální název

Nadání v pohybu: Poznámky k možnostem kooperace "Gifted education" a mediální edukace v českém a anglo-americkém kontextu

Název česky

Nadání v pohybu: Poznámky k možnostem kooperace "Gifted education" a mediál

Název anglicky

Moving Giftedness: Few remarks on prospective gifted/media education cooperation processes.

Autoři

KRÁTKÁ, Jana (203 Česká republika, garant, domácí) a Patrik VACEK (203 Česká republika, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, Dimenze pedagogické práce s nadanými žáky, od s. 129-136, 8 s. 2007

Nakladatel

PdF MU

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/07:00050861

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7392-006-7

Klíčová slova anglicky

gifted education; media education; children; youth; film; cooperative learning

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 5. 4. 2012 12:42, Mgr. Jana Krátká, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek se pokouší kriticky zhodnotit výzkumné perspektivy uplatňované při kooperaci dvou edukačních subdisciplín: media education a gifted education, a to tak, jak jsou pojímány a rozvíjeny v inspirativním a neelitisticky koncipovaném anglo-americkém akademickém diskursu.

Anglicky

This paper is considered to be a critical evaluation of research perspectives applied to the cooperation of two eduacation sub-disciplines: media education and gifted education. It comments on how these two areas of educational research are examined within their recent (non-elitist and highly inspirative) Anglo-American educational discourse.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání