J 2007

Jak pracují dnešní učitelé s ICT?

ŠEĎOVÁ, Klára a Jiří ZOUNEK

Základní údaje

Originální název

Jak pracují dnešní učitelé s ICT?

Název česky

Jak pracují dnešní učitelé s ICT?

Název anglicky

How do teachers use ICT today?

Autoři

ŠEĎOVÁ, Klára (203 Česká republika) a Jiří ZOUNEK (203 Česká republika, garant)

Vydání

Učitelské listy, Praha, Agentura Strom, 2007, 1210-6313

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14210/07:00020651

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova anglicky

ICT; classroom; teacher; teaching; teaching style; learning; pupil
Změněno: 8. 12. 2007 12:16, doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D.

Anotace

V originále

Článek je jedním z prvních výstupů výzkumného projektu Informační a komunikační technologie v každodenní práci učitele (GA ČR, r. č. 406/06/1022). Text představuje první pracovní skicu, která se věnuje jednomu z nejnápadnějších momentů, které se vynořily v průběhu iniciálních analýz a sice různorodosti způsobů, jimiž učitelé při své práci ICT využívají a jejich vazbě na celkový styl práce učitele, jeho přesvědčení a osobní zvláštnosti.

Anglicky

The paper is one of the first outputs of research project Information and Communication Technologies in Everyday Work of Teachers (Czech Science Foundation, ref. no. 406/06/1022). The text is a attempt to deal with one of the most prominent issues that have surfaced in the course of initial analyses, namely the variety of ways in which teachers use ICT in their work and their links to the overall style of work of the particular teacher, her/his beliefs and specific individual features.

Návaznosti

GA406/06/1022, projekt VaV
Název: Informační a komunikační technologie v každodenní práci učitele
Investor: Grantová agentura ČR, Informační a komunikační technologie v každodenní práci učitele