2007
Jak pracují dnešní učitelé s ICT?
ŠEĎOVÁ, Klára a Jiří ZOUNEKZákladní údaje
Originální název
Jak pracují dnešní učitelé s ICT?
Název česky
Jak pracují dnešní učitelé s ICT?
Název anglicky
How do teachers use ICT today?
Autoři
ŠEĎOVÁ, Klára (203 Česká republika) a Jiří ZOUNEK (203 Česká republika, garant)
Vydání
Učitelské listy, Praha, Agentura Strom, 2007, 1210-6313
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14210/07:00020651
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova anglicky
ICT; classroom; teacher; teaching; teaching style; learning; pupil
Změněno: 8. 12. 2007 12:16, doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D.
V originále
Článek je jedním z prvních výstupů výzkumného projektu Informační a komunikační technologie v každodenní práci učitele (GA ČR, r. č. 406/06/1022). Text představuje první pracovní skicu, která se věnuje jednomu z nejnápadnějších momentů, které se vynořily v průběhu iniciálních analýz a sice různorodosti způsobů, jimiž učitelé při své práci ICT využívají a jejich vazbě na celkový styl práce učitele, jeho přesvědčení a osobní zvláštnosti.
Anglicky
The paper is one of the first outputs of research project Information and Communication Technologies in Everyday Work of Teachers (Czech Science Foundation, ref. no. 406/06/1022). The text is a attempt to deal with one of the most prominent issues that have surfaced in the course of initial analyses, namely the variety of ways in which teachers use ICT in their work and their links to the overall style of work of the particular teacher, her/his beliefs and specific individual features.
Návaznosti
GA406/06/1022, projekt VaV |
|