D 2007

ICT v přípravě na výuku

ZOUNEK, Jiří a Klára ŠEĎOVÁ

Základní údaje

Originální název

ICT v přípravě na výuku

Název anglicky

ICT in lesson planning

Autoři

ZOUNEK, Jiří (203 Česká republika, garant) a Klára ŠEĎOVÁ (203 Česká republika)

Vydání

České Budějovice, Svět výchovy a vzdělávání v reflexi současného pedagogického výzkumu. od s. 1-7, 7 s. 2007

Nakladatel

Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14210/07:00020652

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

ISBN

978-80-7040-991-6

Klíčová slova anglicky

ICT; teacher; teaching; lesson planning
Změněno: 8. 12. 2007 12:14, doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek představuje další výstup výzkumného projektu Informační a komunikační technologie v každodenní práci učitele (GA ČR, r. č. 406/06/1022). V příspěvku jsou prezentovány hlavní výsledky první fáze výzkumného projektu: kvalitativní analýzy hloubkových rozhovorů s učiteli základních škol. Autoři ukazují, jak učitelé vnímají proces zapojování ICT do vlastních pracovních činností, konkrétně do přípravy na výuku.

Anglicky

This paper presents the main results of the first stage of the research project: qualitative analysis of in-depth interviews with primary school teachers. The authors show how teachers perceive the process of integrating ICT into their work activities, specifically in lesson planning.

Návaznosti

GA406/06/1022, projekt VaV
Název: Informační a komunikační technologie v každodenní práci učitele
Investor: Grantová agentura ČR, Informační a komunikační technologie v každodenní práci učitele