2007
Model funkční gramotnosti a RVP ZV
NAJVAROVÁ, VeronikaZákladní údaje
Originální název
Model funkční gramotnosti a RVP ZV
Název anglicky
Model of Functional Literacy and the Framework Educational Programme
Autoři
NAJVAROVÁ, Veronika (203 Česká republika, garant)
Vydání
Brno, In JANÍK, T.; KNECHT, P.; NAJVAROVÁ, V. (eds.) Příspěvky k tvorbě a výzkumu kurikula, od s. 77-84, 8 s. 2007
Nakladatel
Paido
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/07:00023042
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-153-9
Klíčová slova anglicky
functional literacy; reading literacy; model of functional literacy
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 2. 6. 2009 15:22, Mgr. Veronika Najvarová, Ph.D.
V originále
V příspěvku navrhujeme model funkční gramotnosti, který by vhodně znázornil systém vztahů mezi jednotlivými oblastmi funkční gramotnosti. Následně jsme analyzovali jednotlivé komponenty Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání, abychom zjistili, zda reflektuje všechny oblasti funkční gramotnosti, které vedou k rozvoji funkčně gramotného člověka.
Anglicky
A model of functional literacy is proposed in the paper that visualises the system of relationships between individual areas of functional literacy We analysed individual components of the Framework Educational Programme in oreder to examine whether all areas of the functional literacy that enable the development of a functionally literate individual are reflected.
Návaznosti
LC06046, projekt VaV |
|