C 2005

Evaluation as a tool for improving positive classroom atmosphere

KREGCJK, Konrad (Hg) a Věra VOJTOVÁ

Základní údaje

Originální název

Evaluation as a tool for improving positive classroom atmosphere

Název česky

Hodnocení jako nástroj podpory pozitivní atmosféry ve třídě

Autoři

KREGCJK, Konrad (Hg) (40 Rakousko) a Věra VOJTOVÁ (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vyd. Wien, Philosphieren mit Kindern mit und ohne Behinderungen, od s. 31-38, 8 s. 2005

Nakladatel

LIT Verlag

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Rakousko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/05:00032631

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

3-8258-8409-0

Klíčová slova anglicky

inclusion;children with SEN;medical paradigm;education-oriented paradigm;

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 18. 6. 2009 16:56, doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.

Anotace

V originále

Students observation is very important part of teaching and learning process in the classroom.Its feedback use and quality improves the classroom atmosphere as an important part of teaching and above all learning processes. The chapter is focused on special needs students educational situation.

Česky

Pozorování žáků je velmi důležitou součástí výukových a učebních procesů ve třídě. Jeho zpětněvazebný přínos a způsob využívání ovlivňuje atmosféru ve třídě jako významnou složku výuky a především učení. Kapitola je zameřena na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami.