2005
Evaluation as a tool for improving positive classroom atmosphere
KREGCJK, Konrad (Hg) a Věra VOJTOVÁZákladní údaje
Originální název
Evaluation as a tool for improving positive classroom atmosphere
Název česky
Hodnocení jako nástroj podpory pozitivní atmosféry ve třídě
Autoři
KREGCJK, Konrad (Hg) (40 Rakousko) a Věra VOJTOVÁ (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. Wien, Philosphieren mit Kindern mit und ohne Behinderungen, od s. 31-38, 8 s. 2005
Nakladatel
LIT Verlag
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Rakousko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/05:00032631
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
3-8258-8409-0
Klíčová slova anglicky
inclusion;children with SEN;medical paradigm;education-oriented paradigm;
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 18. 6. 2009 16:56, doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
V originále
Students observation is very important part of teaching and learning process in the classroom.Its feedback use and quality improves the classroom atmosphere as an important part of teaching and above all learning processes. The chapter is focused on special needs students educational situation.
Česky
Pozorování žáků je velmi důležitou součástí výukových a učebních procesů ve třídě. Jeho zpětněvazebný přínos a způsob využívání ovlivňuje atmosféru ve třídě jako významnou složku výuky a především učení. Kapitola je zameřena na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami.