2007
E-learning in Kursen des Kreativen Schreibens für Lehramtstudierende
BUDŇÁK, JanZákladní údaje
Originální název
E-learning in Kursen des Kreativen Schreibens für Lehramtstudierende
Název česky
E-learning v kursech tvůrčího psaní na PdF
Název anglicky
E-learning in Lessons of Creative Writing in Teacher Education
Autoři
BUDŇÁK, Jan (203 Česká republika, garant)
Vydání
Prešov, E-learning - Využitie internetových projektov pri príprave učiteľov cudzieho jazyka, od s. 32-41, 10 s. 2007
Nakladatel
Filozofická fakulta Prešovskej univerzity
Další údaje
Jazyk
němčina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/07:00032632
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-8068-656-7
Klíčová slova anglicky
e-learning;tvůrčí psaní;kreativita;němčina jako cizí jazyk
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 12. 12. 2007 16:34, Mgr. Jan Budňák, Ph.D.
V originále
Der Beitrag verweist auf die autochtone Leistung verschiedener Applikationen der E-Learning-Umgebung Moodle für einen wirksamen und attraktiven Unterricht des Kreativen Schreibens an Pädagogischen Fakultäten. Die Möglichkeiten des Moodle werden vor allem im Sinne einer Datenbank, der allgemeinen Zugänglichkeit und der strukturierten Bewertung der Texte ausgelotet.
Česky
Příspěvek poukazuje na autochtonní přínos různých aplikací e-learningového prostředí moodle pro účinnou (a snad i atraktivní) výuku kreativního psaní. Moodle je zde využit především jako platforma pro sběr, neomezenou dostupnost a strukturované hodnocení textů.
Anglicky
The paper inquires the specific contribution of the e-learning program Moodle for courses of creative writing for prospective teachers of German. It offers multiple possibilies concerning the text-corpuses, their overall availability, and evaluation.