C 2005

Chování žáků jako edukační problém

STŘELEC, Stanislav a Věra VOJTOVÁ

Základní údaje

Originální název

Chování žáků jako edukační problém

Název česky

Chování žáků jako edukační problém

Název anglicky

School discipline as a barrier in eduaction

Autoři

STŘELEC, Stanislav (203 Česká republika) a Věra VOJTOVÁ (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vyd. Brno, Studie z teorie a metodiky výchovy II, od s. 55-88, 13 s. 2005

Nakladatel

MU

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/05:00032633

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-210-3687-7

Klíčová slova česky

školní koncepce; kázeň ve škole; školní systém; pravidla; řízení chování;

Klíčová slova anglicky

school policy;discipline in school;school system;rules; agreements;behaviour coaching;

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 5. 3. 2010 18:27, doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.

Anotace

V originále

Studie se zabývá sociálně-filozofickými souvislostmi kázně a svobody, individuálními a sociálními funkcemi kázně, základními podmínkami, prostředky a metodami výchovy k ukázněnosti.

Anglicky

The study describes social-philosophical connections between discipline and freedom, individual and social functions of discipline, elementary conditions, agents and methods of the eduaction for discipline.