2005
Chování žáků jako edukační problém
STŘELEC, Stanislav a Věra VOJTOVÁZákladní údaje
Originální název
Chování žáků jako edukační problém
Název česky
Chování žáků jako edukační problém
Název anglicky
School discipline as a barrier in eduaction
Autoři
STŘELEC, Stanislav (203 Česká republika) a Věra VOJTOVÁ (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. Brno, Studie z teorie a metodiky výchovy II, od s. 55-88, 13 s. 2005
Nakladatel
MU
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/05:00032633
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-210-3687-7
Klíčová slova česky
školní koncepce; kázeň ve škole; školní systém; pravidla; řízení chování;
Klíčová slova anglicky
school policy;discipline in school;school system;rules; agreements;behaviour coaching;
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 5. 3. 2010 18:27, doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
V originále
Studie se zabývá sociálně-filozofickými souvislostmi kázně a svobody, individuálními a sociálními funkcemi kázně, základními podmínkami, prostředky a metodami výchovy k ukázněnosti.
Anglicky
The study describes social-philosophical connections between discipline and freedom, individual and social functions of discipline, elementary conditions, agents and methods of the eduaction for discipline.