2005
Kázeňská politika školy
VOJTOVÁ, VěraZákladní údaje
Originální název
Kázeňská politika školy
Název česky
Kázeňská politika školy,
Název anglicky
School discipline policy
Autoři
VOJTOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant)
Vydání
Komenský, Brno, PdF, MU, 2005, 0323-0449
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/05:00032636
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
školní kázeň, odlišnosti, podpora vzdělávání, efektivita výuky
Klíčová slova anglicky
school discipline policy; differentiation; effectivity of teaching; support in education;
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 24. 11. 2009 20:10, doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
V originále
Školní politika kázně ovlivňuje efektivitu výuky u všech žáků. Vytváření rámce pro chování žáků podléhá pravidlům, platným pro všechny účastníky vzdělávacího procesu. Především při edukaci žáků s problémy v chování jsou metody podorované kázně dlouhodobě účinné.
Anglicky
School based discipline policy influences the effectivity of teaching and learning processes. All participants of school system should follow the same rules for establishing of the framework for school discipline policy.