Detailed Information on Publication Record
2005
Equality in the classroom practice
KREGCJK (HG.), Konrad and Věra VOJTOVÁBasic information
Original name
Equality in the classroom practice
Name in Czech
Rovnoprávné vzdělávání
Authors
KREGCJK (HG.), Konrad (40 Austria) and Věra VOJTOVÁ (203 Czech Republic, guarantor)
Edition
1. vyd. Wien, Intensiv-programm: Philosophieren mit Kindern mit unterschiedlichem Hintergrund, p. 71-77, 8 pp. 2005
Publisher
Lit Verlag
Other information
Language
English
Type of outcome
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Austria
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14410/05:00032637
Organization unit
Faculty of Education
ISBN
3-8258-8939-4
Keywords (in Czech)
priority vzdělávání; rozdílnost ve třídě; objekt vzdělávání; vzdělávací systém
Keywords in English
priorities of education;divrsity in the classroom;Objectives of the educational systems;effective schooling for all;
Tags
International impact, Reviewed
Změněno: 5/3/2010 18:25, doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
V originále
Diferenciace ve výuce je podmínkou pro efektivní vzdělávání všech žáků ve třídě. Přístup ke vzdělávání pro všechny je nezbytný pro budoucí rozvoj společnosti.
In Czech
Diferenciace ve výuce je podmínkou pro efektivní vzdělávání všech žáků ve třídě. Přístup ke vzdělávání pro všechny je nezbytný pro budoucí rozvoj společnosti.