C 2005

Equality in the classroom practice

KREGCJK (HG.), Konrad and Věra VOJTOVÁ

Basic information

Original name

Equality in the classroom practice

Name in Czech

Rovnoprávné vzdělávání

Authors

KREGCJK (HG.), Konrad (40 Austria) and Věra VOJTOVÁ (203 Czech Republic, guarantor)

Edition

1. vyd. Wien, Intensiv-programm: Philosophieren mit Kindern mit unterschiedlichem Hintergrund, p. 71-77, 8 pp. 2005

Publisher

Lit Verlag

Other information

Language

English

Type of outcome

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Austria

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/00216224:14410/05:00032637

Organization unit

Faculty of Education

ISBN

3-8258-8939-4

Keywords (in Czech)

priority vzdělávání; rozdílnost ve třídě; objekt vzdělávání; vzdělávací systém

Keywords in English

priorities of education;divrsity in the classroom;Objectives of the educational systems;effective schooling for all;

Tags

International impact, Reviewed
Změněno: 5/3/2010 18:25, doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.

Abstract

V originále

Diferenciace ve výuce je podmínkou pro efektivní vzdělávání všech žáků ve třídě. Přístup ke vzdělávání pro všechny je nezbytný pro budoucí rozvoj společnosti.

In Czech

Diferenciace ve výuce je podmínkou pro efektivní vzdělávání všech žáků ve třídě. Přístup ke vzdělávání pro všechny je nezbytný pro budoucí rozvoj společnosti.