KRÁLÍK, Oldřich. K problematice výuky ekonomie a společenských věd na pedagogických fakultách (To problems education economic and social science in Faculty of Education). In Absolvent základní školy. první. Brno: Centrum pedagogického výzkumu PdF MU, 2007, p. 245-264, 10 pp. ISBN 978-80-210-4402-9.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name K problematice výuky ekonomie a společenských věd na pedagogických fakultách
Name in Czech K problematice výuky ekonomie a společenských věd na pedagogických fakultách
Name (in English) To problems education economic and social science in Faculty of Education
Authors KRÁLÍK, Oldřich (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution).
Edition první. Brno, Absolvent základní školy, p. 245-264, 10 pp. 2007.
Publisher Centrum pedagogického výzkumu PdF MU
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/07:00049563
Organization unit Faculty of Education
ISBN 978-80-210-4402-9
Keywords in English economics; teachers; transformation of the educational; social science
Tags Economics, Social science, teachers, transformation of the educational
Tags International impact, Reviewed
Changed by Changed by: Ing. Oldřich Králík, CSc., učo 1378. Changed: 26/3/2012 09:30.
Abstract
Práce je výsledkem projektu v rámci GA ČR a vztahuje se k výzkumu učitelů v ČR. Transformace vzdělávacího a výchovného procesu po změně společenského, politického a ekonomického systému v roce 1989.
Abstract (in English)
The work is the result of the project within the GA CR and apply research to teachers in the country. The transformation of the educational and formative process folloving the transformation of the social, political and economic systems in 1989.
Links
GA406/05/0246, research and development projectName: Obsahová dimenze kurikula základní školy
Investor: Czech Science Foundation, The Content Dimension of Basic School Curriculum
PrintDisplayed: 21/5/2024 14:03