2007
Autonomie žáka a učení se cizímu jazyku na stanovištích.
JANÍKOVÁ, VěraZákladní údaje
Originální název
Autonomie žáka a učení se cizímu jazyku na stanovištích.
Název česky
Autonomie žáka a učení se cizímu jazyku na stanovištích.
Název anglicky
Autonomy of the Pupil and Foreign Language Learning at the Learning Stations.
Autoři
JANÍKOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. Prešov, E-learning - využitie internetových projektov pri príprave učitel´ov cudzieho jazyka. od s. 94-103, 10 s. 2007
Nakladatel
Filozofická fakulta Prešovskej univerzity
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/07:00020669
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-8068-656-7
Klíčová slova anglicky
autonomy; learning a teaching of foreign language; open education
Štítky
Změněno: 13. 12. 2007 12:59, prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.
V originále
Článek je věnován jedné z forem tzv. otevřeného vyučování ve výuce cizích jazyků, kterým je učení na stanovištích. Tato forma umožňuje žákům práci ve vlastním tempu, reflektuje jejich individuální učební styly a strategie a rozvíjí tak schopnost autonomního učení.
Anglicky
The article deals with learning stations, being one of the forms of the open education. This classroom form enables the learners to work at their own pace, it considers their individual learning styles and strategies, and thus, it evolves their skills in learning autonomy.
Návaznosti
GA406/05/2107, projekt VaV |
|