PECINA, Pavel. Konstruktivistické pojetí výuky s využitím počítače na základní škole. Brno: Katedra technické a informační výchovy, Pedagogická fakulta MU, 2007. ISBN 978-80-7392-003-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Konstruktivistické pojetí výuky s využitím počítače na základní škole
Název česky Konstruktivistické pojetí výuky s využitím počítače na základní škole
Název anglicky Constructivisim approach of education by application of computer at basic school
Autoři PECINA, Pavel.
Vydání Brno, 2007.
Nakladatel Katedra technické a informační výchovy, Pedagogická fakulta MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7392-003-6
Změnil Změnil: doc. Mgr. Pavel Pecina, Ph.D., učo 20597. Změněno: 25. 1. 2008 09:42.
Anotace
Konstruktivisticky orientovaná výuka je předpokladem k plnění stanovených cílů Rámcových vzdělávacích programů, které do několika let plně nahradí dosud platné osnovy na základních a středních školách v České republice. Příspěvek je věnován problematice využití počítače v konstruktivisticky orientované výuce praktických činností na druhém stupni základní školy.
Anotace anglicky
A purpose of the contribution is to introduce application of computer in constructivism oriented education of practice skills at the second level of basic school.
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 08:16