D 2007

Klasy przygotowawcze dla dzieci ze srodowisk trudnych w Republike Czeskiej

NĚMEC, Jiří

Základní údaje

Originální název

Klasy przygotowawcze dla dzieci ze srodowisk trudnych w Republike Czeskiej

Název česky

Přípravné třídy pro děti ze sociálně znevýhodněného prostředí v České Republice

Název anglicky

Preparation classes for the children from the socially handicapped background

Autoři

NĚMEC, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

wydanie I. Wroclaw, Piwowarczyk, M. Edukacja. Konteksty historyczno-pedagogiczne. od s. 55-64, 10 s. 2007

Nakladatel

Uniwersytet Wroclawski, Oficyna Wydawnicza "Impuls", Karków

Další údaje

Jazyk

polština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Polsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/07:00050866

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-83-7308-987-7

Klíčová slova anglicky

Quality research; preparation classes; educational system in the Czech Republic.

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 28. 3. 2012 10:27, doc. PhDr. Jiří Němec, Ph.D.

Anotace

V originále

Prezentowany artykuł informuje w skrócie o znaczeniu edukacyjnym (stwiedzonym na podstawie przyprowadzonych badań) klas przygotowawczych w Republice Czeskiej. Badania składały się z trzech modułów; dwóch zaprojektowanych w duchu podejścia jakościowego oraz jednego w duchu badań ilościowych. Celem tego ostatniego była ocena poziomu wiadomości oraz procesów kognitywnych uczniów klas przygotowawczych, a to za pomocą testu diagnostycznego.

Česky

Výzkumná studie sestávající z několika výzkumných modulů analyzuje proces vzdělávání dětí v přípravných třídách a informuje o jejich významu z pohledu vzdělávacího systému v české republice.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání