NĚMEC, Jiří. Možnosti a limity výchovy ve volném čase. In Čech, T. Výchova a volný čas 2. 1. vyd. Brno: MSD, 2007, s. 11-17. ISBN 978-80-86633-97-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Možnosti a limity výchovy ve volném čase
Název česky Possibilites and limites in education of leisure time
Název anglicky Education and leisure time 2
Autoři NĚMEC, Jiří (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, Čech, T. Výchova a volný čas 2, od s. 11-17, 7 s. 2007.
Nakladatel MSD
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/07:00023080
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-86633-97-8
Klíčová slova anglicky education; leisure time; school and education
Štítky Education, leisure time, school and education
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. PhDr. Jiří Němec, Ph.D., učo 35929. Změněno: 16. 3. 2010 09:05.
Anotace
Studie se prostřednictvím metody komparace zaměřuje na analýzu dvou prostředí. Prostředí školy a prostředí volného času, ve kterých se cíleně zaměřujeme na edukaci dětí a mládeže. Analogii pomyslných polarit autor představuje prostřednictvím srovnání základních kategorií obecné pedagogiky: Motivace žáků (dětí), kurikulum, autorita pedagoga, edukační cíl, metody, prostředky a formy.
Anotace anglicky
The study uses the methods of comparison to analyse two environments. The school environment and leisure time environments that focus on the education of children and youth. The analogy of the theoretical polarities is introduced by the comparison of basic categories of general pedagogy: motivation of children, curriculum, teacher's authority, educational goal, methods, means and forms.
Návaznosti
LC06046, projekt VaVNázev: Centrum základního výzkumu školního vzdělávání (Akronym: RECES)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum základního výzkumu školního vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 5. 5. 2024 00:36