2007
Zabezpečení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve školním vzdělávacím programu
HAVEL, Jiří, Hana FILOVÁ a Jana KRATOCHVÍLOVÁZákladní údaje
Originální název
Zabezpečení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve školním vzdělávacím programu
Název česky
Zabezpečení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve školním vzdělávacím programu
Název anglicky
Organizing of pupils with special educational needs (SEN) in school curriculum
Autoři
HAVEL, Jiří (203 Česká republika, garant), Hana FILOVÁ (203 Česká republika) a Jana KRATOCHVÍLOVÁ (203 Česká republika)
Vydání
Brno, Specifické poruchy učení v kontextu vzdělávacích oblastí RVP ZV, od s. 43-54, 12 s. Edice 1, 2007
Nakladatel
Paido
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/07:00023088
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-162-1
Klíčová slova česky
školní vzdělávací program výuka žáků se speciálními vzdělávacími potřebami integrace inkluze
Klíčová slova anglicky
school curriculum; teaching pupils with special educational needs; integration; integrational process
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 12. 3. 2010 12:56, doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
V originále
Příspěvek popisuje cíle, postup a výsledek kvalitativní analýzy školních vzdělávacích programů na vybraném vzorku škol. Předmětem analýzy bylo zjistit, jak je ve ŠVP zabezpečena výuka žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Uvádí jako příklad pojmové mapy, s nimiž bylo ve výzkumu pracováno.
Anglicky
The contribution describes aims, progress and results of qualitative analysis of school curriculum on the chosen sample of schools. The subject of the analysis was to find out how the education of pupils with special needs is protected in new school curiculum.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|