HAVEL, Jiří, Hana FILOVÁ a Jana KRATOCHVÍLOVÁ. Zabezpečení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve školním vzdělávacím programu. In BARTOŇOVÁ, Miroslava. Specifické poruchy učení v kontextu vzdělávacích oblastí RVP ZV. Brno: Paido, 2007, s. 43-54. Edice 1. ISBN 978-80-7315-162-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Zabezpečení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve školním vzdělávacím programu
Název česky Zabezpečení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve školním vzdělávacím programu
Název anglicky Organizing of pupils with special educational needs (SEN) in school curriculum
Autoři HAVEL, Jiří (203 Česká republika, garant), Hana FILOVÁ (203 Česká republika) a Jana KRATOCHVÍLOVÁ (203 Česká republika).
Vydání Brno, Specifické poruchy učení v kontextu vzdělávacích oblastí RVP ZV, od s. 43-54, 12 s. Edice 1, 2007.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/07:00023088
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-162-1
Klíčová slova česky školní vzdělávací program výuka žáků se speciálními vzdělávacími potřebami integrace inkluze
Klíčová slova anglicky school curriculum; teaching pupils with special educational needs; integration; integrational process
Štítky integration, integrational process, school curriculum
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D., učo 2478. Změněno: 12. 3. 2010 12:56.
Anotace
Příspěvek popisuje cíle, postup a výsledek kvalitativní analýzy školních vzdělávacích programů na vybraném vzorku škol. Předmětem analýzy bylo zjistit, jak je ve ŠVP zabezpečena výuka žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Uvádí jako příklad pojmové mapy, s nimiž bylo ve výzkumu pracováno.
Anotace anglicky
The contribution describes aims, progress and results of qualitative analysis of school curriculum on the chosen sample of schools. The subject of the analysis was to find out how the education of pupils with special needs is protected in new school curiculum.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 1. 5. 2024 04:55