D 2007

Portfolio v pregaduální přípravě učitele primární školy

HAVEL, Jiří a Hana FILOVÁ

Základní údaje

Originální název

Portfolio v pregaduální přípravě učitele primární školy

Název česky

Portfolio v pregaduální přípravě učitele primární školy

Název anglicky

Portfolio in preparation teacher prime schools

Autoři

HAVEL, Jiří (203 Česká republika, garant) a Hana FILOVÁ (203 Česká republika)

Vydání

Pardubice, Portfolio v profesní přípravě učitele, od s. 93-97, 5 s. 2007

Nakladatel

UP

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/07:00020676

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7395-024-8

Klíčová slova anglicky

portfolio; preparation teachers prime schools; evaluation; selvreflection

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 18. 6. 2009 10:54, doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek vymezuje přínos portfolia pro vytváření specifických profesních kompetencí učitelů primární školy. Reflektuje dosavadní zkušenosti s jeho využitím v pětiletém pregraduálním studiu na brněnské Pedagogické fakultě a přináší náměty k využití portfolia v syntéze pedagogické a psychologické průpravy na konci studia.

Anglicky

Benefit incloses contribution portfolios for generation specific vocational jurisdiction teachers prime schools. Apply for present experience with his usage in quinquennial undergraduate studio on tingle pedagogic faculty and bears topics to usage portfolios in synthesis pedagogic and psychological preparation at the end studies.

Návaznosti

GA406/03/1349, projekt VaV
Název: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
Investor: Grantová agentura ČR, Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole