VÍTKOVÁ, Marie. Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. In Bartoňová, M., Vítková, M. Specifické poruchy učení v kontextu vzdělávacích oblastí RVP ZV. 1. vyd. Brno: Paido Brno, 2007, s. 17 - 32, 15 s. Pedagogická literatura. ISBN 978-80-7315-162-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Název česky Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Název anglicky Special needs of pupils in context with Framework education programme for primary education.
Autoři VÍTKOVÁ, Marie (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, Bartoňová, M., Vítková, M. Specifické poruchy učení v kontextu vzdělávacích oblastí RVP ZV, od s. 17 - 32, 15 s. Pedagogická literatura, 2007.
Nakladatel Paido Brno
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/07:00023100
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-162-1
Klíčová slova česky žák speciální vzdělávací potřeby Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Klíčová slova anglicky pupil special education needs Framework programme for primary education inclusive integrated education didactics applied research
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc., učo 1615. Změněno: 11. 3. 2010 10:45.
Anotace
V úvodní stati je prezentován Výzkumný záměr (MSM 0021622443) Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání, jehož řešitelem je prof. PhDr. Marie Vítková, CSc. Výzkumný záměr (VZ) je koncipován jako výzkum aplikovaný, dlouhodobý a intenzivní. Z metodologického hlediska se jedná o dvě dimenze (strategie) řešení problému, o metodologickou dimenzi monografickou a statistickou. V rámci monografické procedury bude výzkum řešen jako kvalitativní a výsledkem bude vytvoření epistémé pro empirický výzkum. Předmětem zájmu bude formulovat teoretický fundament zkoumaného problému, provést analýzu dostupných materiálů a zpracovat komparativní studia studie se zahraničím.
Anotace anglicky
Research proposal Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education (FEP PE) is an applied, long term, and intensive research. From methodological point of wiew, there are two main dimensions (strategie): methodological and monographic and statistical. Within the monographic procedure the research will be carried out as a qualitative research producing episteme for empirical research. The main objektive is to formulate theoretical foundations of the problem, carry out analysis of the available materials and produce comparative studies with foreign countries.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 10. 6. 2024 00:03