D 2007

Ist der Einsatz von E-Learning im Grammatikunterricht effektiv?

URBÁNKOVÁ, Jana

Základní údaje

Originální název

Ist der Einsatz von E-Learning im Grammatikunterricht effektiv?

Název česky

Je využití e-learningu ve výuce gramatiky efektivní?

Název anglicky

Is the E-learning support in German lessons effective?

Autoři

URBÁNKOVÁ, Jana (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vyd. Brno, Forschung im Doktorstudium am Lehrstuhl für deutsche Sprache und Literatur der Pädagogischen Fakultät der Masaryk-Universität, od s. 65-72, 8 s. 2007

Nakladatel

Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity

Další údaje

Jazyk

němčina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

60200 6.2 Languages and Literature

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/07:00032686

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-4469-2

Klíčová slova anglicky

foreign language learning; research; e-learning
Změněno: 31. 3. 2010 16:45, Mgr. Jana Urbánková

Anotace

V originále

Der Artikel befasst sich mit der Rolle der elektronischen Unterstützung im Grammatikunterricht und ihrem Einfluss auf die Verbesserung der Kenntnisse der Studenten. Vorgestellt werden hier die durchgeführten Untersuchungen (Vergleichs- und Fragebogenuntersuchung), die nachgewiesen haben, dass durch den Einsatz dieser Methode eine größere Effektivität des Studiums erreicht und die Bildungsqualität erhöht werden können. Gezeigt haben das sowohl die Zahlen, als auch subjektive Ansichten der Studenten.

Česky

Článek se zabývá rolí elektronické podpory ve výuce německé gramatiky a jejím vlivem na zlepšení znalostí studentů. Jsou zde představena provedená výzkumná šetření, dotazníkové a srovnávací, jejichž výsledky ukázaly, že použitím této metody lze dosáhnout větší efektivity studia a zvýšení kvality vzdělávání.