D 2007

Doučování nebo sociální opora? Reflexe projektu domácí učitel

NĚMEC, Jiří

Základní údaje

Originální název

Doučování nebo sociální opora? Reflexe projektu domácí učitel

Název anglicky

Tutoring or Social Support? Reflection on the project Home Tutor

Autoři

NĚMEC, Jiří (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vyd. České Budějovice, Sborník příspěvků XV. konference ČAPV, 6 s. 2007

Nakladatel

Katedra pedagogiky a psychologie Pedagogické fakulty JU

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/07:00025674

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7040-991-6

Klíčová slova anglicky

Tutorage; home teacher; tutor; values; quality research; Romany; social support.

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 24. 6. 2009 16:25, doc. PhDr. Jiří Němec, Ph.D.

Anotace

V originále

Výzkumná studie prostřednictvím kvalitativního výzkumu analyzuje a s využitím ohniskových skupin popisuje a vysvětluje proces doučování romských dětí v jejich přirozených podmínkách; rodině. Studie také přináší reflexi několikátého programu Doučování romských žáků, který organizuje Katedra sociální pedagogiky.

Anglicky

The research study based on the quality research analysis and on the focus groups describes and explains the process of Romany pupils home tutoring. The study also reflects on the programme Home tutoring of the Romany pupils organized by the Department of the Social pedagogy.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání