COUFAL, M. Dramatická výchova jako metoda získávání měřitelných dat. In Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů V. 2. díl. Olomouc: VOTOBIA, 2007, s. 394-399. ISBN 978-80-7220-306-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Dramatická výchova jako metoda získávání měřitelných dat
Název anglicky Drama Education as Research Method
Autoři COUFAL, M. (203 Česká republika, garant).
Vydání Olomouc, Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů V. 2. díl, od s. 394-399, 6 s. 2007.
Nakladatel VOTOBIA
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/07:00023106
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7220-306-2
Klíčová slova anglicky Drama Education; Case Study; Social Competence; Moral Maturity; Pupil'sSocial Status; Criterion Desirability
Štítky case study, Criterion Desirability, drama education, moral maturity, Pupil'sSocial Status, Social Competence
Změnil Změnil: Mgr. Miroslav Coufal, učo 195269. Změněno: 18. 12. 2007 18:21.
Anotace
Předpokládáme, že dramatická výchova rozvíjí sociální kompetence žáků a ovlivňuje jejich morální usuzování. Sledujeme dosaženou úroveň morální zralosti žáků vzhledem k jejich věku a charakteristikám plynoucím ze zjištěného sociálního handicapu a ověřujeme souvislost s kompetencemi žáků, které rozvíjí dramatická výchova. Chceme dokázat spolehlivost metody dramatické výchovy jako možného nástroje pro akční výzkum na základních školách.
Anotace anglicky
Summary of research design for thesis The Drama Education at the Elementary School for Integration of Social Disadvantaged Pupils. First point: the assumption about potencionality of Drama Education to develop social competence and influnce on moral maturity as measurable variables.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 07:33