VOJTKOVÁ, Naděžda. Evropské portfolio pro studenty učitelství cizích jazyků. In Portfolio v profesní přípravě učitele. 1. vyd. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2007, s. 129 - 132. ISBN 978-80-7395-024-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Evropské portfolio pro studenty učitelství cizích jazyků
Název česky Evropské portfolio pro studenty učitelství cizích jazyků
Název anglicky European Portfolio for Student Teachers of Languages
Autoři VOJTKOVÁ, Naděžda (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Pardubice, Portfolio v profesní přípravě učitele, od s. 129 - 132, 4 s. 2007.
Nakladatel Univerzita Pardubice
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/07:00032691
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7395-024-8
Klíčová slova anglicky portfolio;student teachers of languages;reflection;selfassessment;ECML;Council of Europe
Štítky Council of Europe, ECML, portfolio, reflection, Selfassessment, student teachers of languages
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Naděžda Vojtková, učo 32214. Změněno: 19. 12. 2007 10:19.
Anotace
Příspěvek seznámí čtenáře s profesním portfoliem pro budoucí učitele cizích jazyků, které vzniklo v rámci projektu Evropského centra moderních jazyků (ECML) ve Štýrském Hradci. Portfolio, jehož hlavním cílem je vést studenty k reflexi a sebehodnocení, se může stát výchozím bodem k výzkumné činnosti kateder vzdělávajících učitele cizích jazyků, nabízí možnost srovnání programů a jejich vývoje v souladu s evropskými požadavky a možnost ověření si účinnosti nových metod hodnocení a sebehodnocení v praxi. Čtenáři se také seznámí s prvními výsledky pilotování EPOSTLu na katedře anglického jazyka Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity.
Anotace anglicky
The presentation looks at the professional portfolio for future language teachers which was designed as a part of the ECML project in Graz. The EPOSTL is a reflective tool and at the same time provides research areas for teacher educators. The language departments can use the EPOSTL for course design which is in harmony with European standards.The first results of EPOSTL piloting at the English Department of Faculty of Education will be presented too.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 21. 5. 2024 20:43