C
2007
Komunikace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami s lyrickým textem (projekt výzkumu).
ZÍTKOVÁ, Jitka
Základní údaje
Originální název
Komunikace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami s lyrickým textem (projekt výzkumu).
Název anglicky
Communication of pupils with special education needs with lyrical text (research projekt).
Vydání
Brno, Specifické poruchy učení v kontextu vzdělávacích oblastí RVP ZV. od s. 237-248, 12 s. speciální pedagogika, 2007
Další údaje
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/07:00023200
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky
research project; communication; reception; lyrical text; dyslexia; exceptional talent; questionnaire; research of reading
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
V originále
Příspěvek představuje projekt výzkumu recepčních schopností žáků se speciálními vzdělávacími potřebami při komunikaci s lyrickým textem. Kromě konkretizovaného zaměření výzkumu, formulace cílů a hypotézy obsahuje také pracovní návrh podoby dotazníku. Projekt je zasazen do širšího kontextu dříve realizovaných výzkumů dětského čtenářství, jejichž některé dílčí výsledky také zmiňuje.
Anglicky
The article presents the research project intended on the reception abilities of pupils with special education needs. Ot focuses on their communication with lyrical texts. Except research intention, its aims and hypothesis, the article contains suggestion for questionnaire too. The project is set in the context of former researches of childrens reading and their results.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr | Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání | Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
|
Zobrazeno: 11. 11. 2024 02:57