DARMOPILOVÁ, Zuzana. Specifika navazujícího magisterského francouzského studijního programu na ESF MU. In Realizace spolupráce vysokých škol s odběratelskou sférou. Brno: Brno, 2007, s. 1-7. ISBN 978-80-210-4482-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Specifika navazujícího magisterského francouzského studijního programu na ESF MU
Název anglicky Specifics of Franco-Czech Curriculum at Masaryk University
Autoři DARMOPILOVÁ, Zuzana.
Vydání Brno, Realizace spolupráce vysokých škol s odběratelskou sférou, od s. 1-7, 7 s. 2007.
Nakladatel Brno
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-80-210-4482-1
Klíčová slova anglicky Public administration; Franco-Czech curriculum
Štítky Franco-Czech curriculum, Public administration
Změnil Změnila: Ing. Zuzana Kotherová, Ph.D., učo 12590. Změněno: 26. 6. 2008 12:20.
Anotace
Jedním ze způsobů, jak učit veřejnou správu, je také cesta inspirace zahraničními modely, tedy vytvoření dvojjazyčných studijních oborů, které umožňují studentovi seznámit se více modely veřejné správy. Na ESF MU od roku 2002 existuje Česko-francouzské studium veřejné správy (M.F.T.A.P.), které je připravováno ve spolupráci s Université Rennes I pod záštitou Francouzského velvyslanectví v Praze. Cílem příspěvku je podat informace o tomto studijním programu a jeho specifikách.
Anotace anglicky
Alternative way of teaching the public administration is foreign models inspiration; it means the creation of bilingual curriculums. Student has therefore possibility to get in touch with different public administration models. There is Franco-Czech Curriculum in Public Administration (M.F.T.A.P.) at the Faculty of Economics and Administration (Masaryk University) which is prepared in cooperation with Université Rennes I and the French Embassy in Prague. The aim of this contribution is to provide information about this bilingual curriculum and to reveal its particularities.
VytisknoutZobrazeno: 12. 5. 2024 03:26