2007
Marketing cestovního ruchu
VYSTOUPIL, Jiří, Martin ŠAUER, Andrea HOLEŠINSKÁ a Petra METELKOVÁZákladní údaje
Originální název
Marketing cestovního ruchu
Název anglicky
Tourism Marketing
Autoři
Vydání
2007. vyd. Brno, 134 s. 2007
Nakladatel
Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Učebnice
Obor
50600 5.6 Political science
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
978-80-210-4240-7
Klíčová slova anglicky
tourism; marketing; strategy; destination
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 11. 1. 2009 17:33, Ing. Bc. Andrea Holešinská, Ph.D.
Anotace
V originále
Publikace rozebírá marketingovou strategii destinace. Uvádí jednotlivé kroky tvorby marketingové strategie jako jsou: analýza vnějšího a vnitřního prostředí destinace, segmentace trhu, mise a marketingové cíle destinace, marketingový mix apod.