b 2007

Management cestovního ruchu

VYSTOUPIL, Jiří, Martin ŠAUER, Andrea HOLEŠINSKÁ a Petra METELKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Management cestovního ruchu

Název anglicky

Tourism Management

Autoři

Vydání

2007. vyd. Brno, 156 s. 2007

Nakladatel

Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Učebnice

Obor

50600 5.6 Political science

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

978-80-210-4415-9

Klíčová slova anglicky

tourism; destination management; tourism organization

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 11. 1. 2009 17:30, Ing. Bc. Andrea Holešinská, Ph.D.

Anotace

V originále

Management cestovního ruchu se zabývá základy procesu řízení s aplikací na specifické prostředí, jakým je destinace. Obsahem publikace je popsání destinačního managementu, jeho funkcí a významu pro rozvoj destinace. Současně jsou uvedeny další nástroje vedoucí k efektivnímu řízení destinace, a potažmo pomocí kooperace a koordinace k rozvoji cestovního ruchu v ní. Rozebrána je tak problematika destinačního marketingu, systémů řízení destinace, destinačního benchmarkingu, managementu jakosti, řízení rekreačních zdrojů a v neposlední řadě problematika udržitelného rozvoje.