2007
Management cestovního ruchu
VYSTOUPIL, Jiří, Martin ŠAUER, Andrea HOLEŠINSKÁ a Petra METELKOVÁZákladní údaje
Originální název
Management cestovního ruchu
Název anglicky
Tourism Management
Autoři
Vydání
2007. vyd. Brno, 156 s. 2007
Nakladatel
Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Učebnice
Obor
50600 5.6 Political science
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
978-80-210-4415-9
Klíčová slova anglicky
tourism; destination management; tourism organization
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 11. 1. 2009 17:30, Ing. Bc. Andrea Holešinská, Ph.D.
Anotace
V originále
Management cestovního ruchu se zabývá základy procesu řízení s aplikací na specifické prostředí, jakým je destinace. Obsahem publikace je popsání destinačního managementu, jeho funkcí a významu pro rozvoj destinace. Současně jsou uvedeny další nástroje vedoucí k efektivnímu řízení destinace, a potažmo pomocí kooperace a koordinace k rozvoji cestovního ruchu v ní. Rozebrána je tak problematika destinačního marketingu, systémů řízení destinace, destinačního benchmarkingu, managementu jakosti, řízení rekreačních zdrojů a v neposlední řadě problematika udržitelného rozvoje.