D 2007

Vzdělávací politika vůči málotřídkám z pohledu zástupců kraje, obcí a škol: situace v Jihomoravském kraji

TRNKOVÁ, Kateřina

Základní údaje

Originální název

Vzdělávací politika vůči málotřídkám z pohledu zástupců kraje, obcí a škol: situace v Jihomoravském kraji

Název česky

Vzdělávací politika vůči málotřídkám z pohledu zástupců kraje, obcí a škol: situace v Jihomoravském kraji

Název anglicky

Educational policy Towards Small schools from the Viewpoint of the Representatives of Regions, Municipalities and Shools: the Situation in South Moravia

Autoři

TRNKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant)

Vydání

Brno, Studia Paedagogica U12. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. od s. 13 - 26, 13 s. 2007

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14210/07:00020738

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

ISBN

978-80-210-4472-2

Klíčová slova anglicky

small school; educational policy; representatives of region; municipalities; schools

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 8. 1. 2008 11:36, Mgr. Kateřina Trnková, Ph.D.

Anotace

V originále

Text je založen na analýze strategických dokumentů vzdělávací politiky JIhomoravského kraje, rozhovorech se zástupci krajského odboru školství a na analýze dat z dotazníkového šetření mezi zástupci zřizovatelů a zástupci málotřídních škol v Jihomoravském kraji. Analýza ukazuje, že názory na existenci málotřídek a vzdělávací politiku vůči nim se velmi liší podle toho, jakou instituci reprezentují.

Anglicky

The text is based on an analysis of the strategic documents of the educational policy in the South Moravian Region, on, an interview with the staff of the Regions Department of Education, and onthe data obtained through questionnaires addressed to small schools headteachers adn establishing entities. The analysis shown that the opinions of various actors of the local schooling differ a lot, which is probably due to the varied characters of the institutions they represent.

Návaznosti

GA406/07/0806, projekt VaV
Název: Málotřídní školy v České republice: analýza současného stavu a potenciálů jejich rozvoje
Investor: Grantová agentura ČR, Málotřídní školy v České republice: analýza současného stavu a potenciálů jejich rozvoje