KYLOUŠKOVÁ, Hana. Problematika výuky francouzštiny u žáků se specifickými poruchami učení pohledem učitele. In BARTOŇOVÁ, M. (ed.). Specifické poruchy učení v kontextu vzdělávacích oblastí RVP ZV. Brno: Paido, 2007, s. 215-226. Edice pedagogické literatury. ISBN 978-80-7315-162-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Problematika výuky francouzštiny u žáků se specifickými poruchami učení pohledem učitele
Název anglicky Teaching French in classes with pupils with specific learning difficulties from teachers point of view
Autoři KYLOUŠKOVÁ, Hana (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Brno, BARTOŇOVÁ, M. (ed.). Specifické poruchy učení v kontextu vzdělávacích oblastí RVP ZV. od s. 215-226, 12 s. Edice pedagogické literatury, 2007.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/07:00023243
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-162-1
Klíčová slova anglicky pupil with specific learning difficulties; teaching French
Štítky teaching French
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Hana Kyloušková, Ph.D., učo 1065. Změněno: 22. 1. 2013 20:05.
Anotace
V kapitole jsou prezentovány výsledky empirického výzkumu provedeného u učitelů francouzského jazyka na základních školách a nižších ročnících víceletých gymnázií v Jihomoravském kraji. Jeho cílem bylo zjistit stav ve výuce francouzského jazyka u žáků se specifickými poruchami učení, počet žáků s těmito poruchami, kompetence učitelů a jejich vzdělání v oblasti lingvodidaktiky a speciální pedagogiky.
Anotace anglicky
Research about teaching French at primary schools in South Moravian region is described here. The goal was to analyze teachers opinion on integration of pupils with specific learning difficulties into French lessons, number of pupils with specific learning difficulties, teachers knowledge about this topic and situation in these classes.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 9. 7. 2024 23:43